تصویر ثابت

چرا بادران گستران؟

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 56
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 305
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 183
  • بازديد ديروز : 419
  • بازديد کننده امروز : 46
  • بازديد کننده ديروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 13
  • بازديد هفته : 1,659
  • بازديد ماه : 6,721
  • بازديد سال : 72,045
  • بازديد کلي : 1,036,091
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.117.171.8
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 1 1865 boxell
7 راز افراد موفق 0 2110 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 1407 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 1743 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 1130 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 1200 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 1252 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 1240 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 2303 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 1416 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 1243 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 2996 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 1550 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 1702 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 1920 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 2381 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 1600 sorosh_rz
کتاب قله ها و دره ها 0 1163 sorosh_rz
کتاب جان میلتون فاگ:پول پول پول 0 981 sorosh_rz
چطور بهترین فروشنده شوم؟_مدیریت جلسات 0 903 saba_narimani

 

 

دقت شود که پیوستن به شرکت های بازار یابی شبکه ای با طرفداری یک تیم ورزشی متفاوت است.

 

ویژگی های بادران گستران

1-پلن در آمدی نامحدود(سقف در آمدی وجود ندارد...در واقع وقتی شما به 150 میلیون تومان در آمد رسیدید میتوانید به سطح یک خود کمک کنید تا 5 نفر از انان به این جایگاه برسند...حال سقف برای شما برداشته میشود)

2-محصولات متنوع(حدود 500 قلم جنس متفاوت تا کنون-خریداری کارخانه لوازم ارایشی-و توضیح یکنواخت محصول ارزان و گران)

3-تیم مدیریتی قوی-دکتر قربانیان و خانم مهندس موسوی جزو کار آفرینان برتر ایران بوده اند و حال نیز مجمعی از افراد مجرب را به خدمت دارند.

4- تیم بالا سری قوی - آموزش های کامل و قوی-به این علت که بادران اولین شرکتی است که دارای مجوز بازاریابی شبکه ای شد تمام نتورکر های کهنه کار به این شرکت پیوسته و مجموعه ای از تجارب گرانبها را در بادران جمع کرده اند.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. جمشید : باسلام
    میخواهم مطلبی خدمت جوانان و هموطنان عزیزی که قصد ورود به بازاریابی شبکه ای بادران را دارند عرض کنم . دراینجا ما به حلال و حرام بودن اصل کار و یا مجوز داشتن یا نداشتن آن کاری نداریم. کسانی که دربازاریابی شبکه ای بادران کار میکنند میدانند که اساس کار برمبنای خرید و فروش و زیرمجموعه گیری برای سود بیشتر میباشد. حال طبق محاسبه زیر متوجه خواهید شد که آیا دراین کار میتوانید موفق باشید یا خیر؟ همانطور که میدانید درصد زیادی از اجناسی که توسط بادران تولید میشود شرکتهای زیاد دیگری هم در ایران هستند که همان محصولات را تولید میکنند شما اگر یک جستجوی ساده دراینترنت انجام دهید متوجه میشوید که چه تعداد شرکت وجود دارد . برای مثال ما تعداد ۲۰ شرکت را درنظر میگیریم.(درحالیکه بیشتر از اینهاست) و این منهای کالاهای خارجی مشابه محصولات شرکت بادران است که وارد ایران میشود و بعضی ازمردم از آن استفاده میکنند. همانگونه که بادران اجناس تولیدی خود را توسط اعضای خود به فروش میرساند آن بیست شرکت دیگر هم به مانند او اجناس خود را دربازار ایران به فروش میرسانند.حالا اگر جمعیت ایران را تقسیم بر تعداد ۲۰ شرکت کنیم میشود ۴ میلیون نفر. یعنی سهم بادران از ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران چیزی حدود ۴ میلیون نفر میشود که میتواند اجناس خود را توسط اعضایش به آنها بفروشد . اکنون طبق گفته بکی از سرشاخه های بادران که بصورت ویس در نیمه اول سال ۹۸ تهیه و برای تبلیغ دراختیار اعضا دست بدست میگردید چنین گفته : درشرکت بادران ۱۲۶ نفرماهی ۵ میلیون میگیرند .هزار نفرماهی دو میلیون میگیرند . دوهزار نفر ماهی یک میلیون میگیرند و ۴هزار نفر ماهی چهارصد هزارتومان میگیرند . حالا برای اینکه یک نفر ماهی ۵ میلیون تومان بگیرد باید حداقل ۱۲۵ نفر زیر مجموعه داشته باشد و هر زیرمجموعه باید هرماهه یک میلیون تومان ازشرکت خرید کند.(که اصطلاحا فاکتور زدن میگویند) و بالفرض که میانگین ۴% سود هم بابت زیر مجموعه گیری بدهد میشود:
    ( ۱۲۵ نفر زیرمجموعه ) ضربدر (۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان خرید هر نفر درماه ) ضربدر ( ۴% سود ) میشود ۵ میلیون تومان درآمد یک نفر درماه.
    در ضمن بدانید که هرنفر که یک میلیون تومان از شرکت خرید میکند باید جنس خود را حدودا به ۳۰ نفر که عضو بادران نباشند بفروشد تا مجدد ماه بعد یک میلیون تومان دیگر فاکتور بزند و این عمل هر ماهه باید صورت پذیرد . حالا محاسبه کل تعداد افرادی که درگیر با کارخرید و فروش شرکت بادران میباشند.
    (۱۲۶ نفر که ماهی ۵ میلیون درآمد دارند ) ضربدر (۱۲۵ نفر زیر مجموعه برای هر فرد ) ضربدر ( ۳۰ نفر خریدار اجناس ) میشود ۴۷۲/۵۰۰ نفر نزدیک به ۵۰۰/۰۰۰ نفر از جمعیت ایران درگیر خرید و فروش کالای بادران میباشند تا ۱۲۶ نفر ماهی ۵ میلیون تومان درآمد کسب کنند . اگر همین محاسبه را برای هزار نفر که ماهی دو میلیون تومان میگیرند و هرنفر ۵۰ زیر مجموعه داشته باشد حساب کنید جمعیت درگیر با آن حدودا ۱/۵۰۰/۰۰۰ نفر میشود. و اگر این محاسبه را برای دوهزار نفرکه ماهی ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان میگیرند و هر نفر ۲۵ زیر مجموعه داشته باشد حساب کنید جمعیت درگیر باآن دراین محاسبه هم به مانند قبلی حدودا ۱/۵۰۰/۰۰۰ نفر میشود. و مجدد همین محاسبه را برای چهارهزار نفرکه ماهی چهارصد هزار تومان میگیرند و هرنفر ده زیر مجموعه داشته باشد حساب کنید جمعیت درگیر با آن حدودا ۱/۲۰۰/۰۰۰ نفر میشود . حالا جمع کل افرادی که ازشرکت ماهانه سود میگیرند (۱۲۶ نفر) + (۱۰۰۰ نفر) + (۲۰۰۰ نفر) + ( ۴۰۰۰نفر ) میشود ۷/۱۲۶ نفر .
    خب حالا ممکن است بعضی از خوانندگان عزیز ایراد بگیرند و وجود چنین ویسی را رد کنند . شما خودتان بسنجید آیا ۱۲۶ نفر ماهی ۵ میلیون تومان بگیرند تعداد خیلی زیادی است یا ۱۰۰۰ نفر که ماهی دو میلیون تومان میگیرند درآمد خیلی زیادی است.
    این محاسبه مربوط به تعداد افرادی بود که توسط یکی از سرشاخه های اصلی اعلام گردیده بود درحالیکه دو الی سه نفر دیگر از سرشاخه های رده بالا وجود دارند که دریافتی ماهانه همه آنها طبق گفته خودشان روی هم به میلیارد میرسد اگر برای آنها هم درآمد یک میلیارد را درنظر بگیریم جمعیت درگیر با آن ببینید چقدر میشود: در بالا گفتیم که ۱۲۶ نفر ماهی ۵ میلیون تومان میگیرند پس (۱۲۶ نفر) ضربدر ( ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان درماه ) میشود ۶۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان که جمعیتی حدود ۵۰۰/۰۰۰ نفر را درگیر خود کرده است پس برای یک میلیارد پرداختی به آن دو سه نفر سرشاخه که مبلغ آن ۱/۵ برابر ۶۳۰ میلیون میشود. جمعیت درگیر با آن هم ۱/۵ برابر جمعیت درگیر ۱۲۶ نفر میشود. جمعیت درگیر ۱۲۶ نفر که ۵۰۰/۰۰۰ نفر باشد جمعیت درگیر دو الی سه نفر سرشاخه اصلی میشود: (۵۰۰/۰۰۰ نفر ) ضربدر (۱/۵) که میشود ۷۵۰/۰۰۰ نفر.
    حالا جمع تعداد افرادی که از جمعیت ایران درگیر اینکار هستند (۵۰۰/۰۰۰نفر) + (۱/۵۰۰/۰۰۰ نفر) + (۱/۵۰۰/۰۰۰ نفر) + (۱/۲۰۰/۰۰۰ نفر) + (۷۵۰/۰۰۰ نفر) تقریبا میشود ۵/۴۰۰/۰۰۰ نفر درحالیکه سهم بادران درمحاسبه ۴/۰۰۰/۰۰۰ نفر از جمعیت ایران را شامل میشد.
    این محاسبه نشان میدهد که بازار ایران بحالت اشباع خود رسیده و افرادی که در آخر عضو شده اند و زیرمجموعه دیگران هستند قادر نیستند تا بتوانند برای خود زیر مجموعه جذب کنند درنتیجه بعلت شکست ازکارکناره گیری میکنند واین عمل بتدریج موجب ریزش اعضا شرکت گردیده و ممکن است کم کم شرکت را به سمت ورشکستگی سوق دهد. دراینجا مدیران ارشد شرکت برای جلوگیری از ریزش اعضا و ورشکستگی اقدام به ارائه طرح جدیدی بنام (بوست کارت ) مینمایند که بتوانند اعضا را نسبت به ادامه کار خود دلگرم نمایند .طرح جدید هم مثل همان طرح قبلی است که با محاسبه میتوان ثابت کرد که پس از مدتی این روش هم به اشباع رسیده و همان تعداد افرادی که سرشاخه بوده اند سود کرده و مابقی اعضا متضرر میشوند. (هرچند که سران شرکت قبل از به اشباع رسیدن طرح(بوست کارت ) احتمالا طرح جدید دیگری برای اعضا خود پیاده خواهند کرد تا این روند برای برپا بودن شرکت و دریافت سودهای کلان برای سرشاخه های اصلی ادامه داشته باشد).
    دراین محاسبه همه چیز ( به غیراز افرادی که اعلام شده بود سود ماهیانه دریافت میکنند) تقریبی درنظر گرفته شده .شما خودتان ارقام را کم و زیاد و محاسبه نمایید تا متوجه شوید چه تعداد از جمعیت ایران باید درگیر خرید و فروش این شرکت باشند تا تعداد کمی سرشاخه سود ببرند


  1. احمد : حدودسه ماهه که دربادران متولدشده ام و پدر و مادرهای خوبی دارم(لیدرها)که باصدوجودبچه های سازمان شونرو حمایت میکنند فقط یه چیزی یاد گرفتم باحرکت لاک پشتی نی تونی نتورکر موفقی بشی، مرسی از بادران که پنجره جدیدی در زندگی ام باز کرد وبه امید روزی که تاپ ارنربادران بشوم


  1. ازاده : با سلام
    میخواستم خدمت اون دوست عزیزی که میگن بادرانی ها دروغ میگن عرض کنم که بعد از 6 ماه کاری
    در شرکت بادران پورسانت بالای 1/5 میلیونم رو از این شرکت گرفتم اونم با حجم خرید زیر 8 میلیون توی کل تیمم
    و اینکه بیشترین خریدی که تو این مدت کاری زدم 750 هزار تومن بوده. لطف کنید برای موجه نشون دادن شرکت های خودتون از تخریب شرکت های دیگه اونم با این روش تابلو استفاده نکنید


  1. حسین : باسلام
    بنده یه چند ماهی میشه که وارد نتورک مارکتینگ شرکت بادران گستران شدم و یه مجموعه کوچک هم ساختم و بسیار راضی هستم با اینکه این سیستم فعلا پول آنچنانی نداده من بسیار راضیم من تو یه تیم خیلی عالی هستم نه خرید اجبار نه عضویت پولی و نه چیز دیگه ای اصلا از این خبرا نیست و روز به روز خدارشکر بر اساس تلاشم رشد میکنم و حس خوبی دارم خداییش من نگاه میکنم تیمای دیگه رو به خودم میبالم که تو این تیم پرزنت شدم اینقد تیم ورک خوبی میکنن که حدو حساب نداره منم قبل از اینکه تو شرکت عضو شم منفی منفی بودم اما با کلی تحقیق فهمیدم نه نتورک اونجور که میگن بده هم بد نیست من هیچ اطلاعاتی از شرکت های دیگه ندارم خداییش و کیفیت جنس های شرکت بادران عالیه به نسبت به قیمت ،هیچ وقت با جنسای معمولی قضاوت نکنید اول ببینید چه اطلاعاتی داره محصول بعد قضاوت کنین محصول گرونه من از صمیم قلب واستون آرزوی موفقیت میکنم فقط ترو خدا عضو این گروه های عضویت پولی و خرید اجبار نشید و شایعه نکنیند بادران بده اگه بد بود من مهم ترین چیز تو زندگی که زمانه رو صرف نمیکردم شادو پیروز باشید
    96/10/28


  1. علی : باسلام
    من یک سال در بادران بودم.تمام وعده هاشون دروغ بود. فقط یه عده خاص دارن پول درمیارن.بقیه در حال بیگاری هستن تا او نبالاسری به درآمد برسه.کیفیت کالاهای بادران متوسط ودربرخی محصولات پایینه.اصلا قیمت ها مناسب نیست. اگر شما کالای داخلی مصرف کنید مثل گلرنگ داروگر گلان نیلوفر و.. مارک های دیگه میتونید با حداقل پنج هزارتومن یه شامپو بخرید اما دربادران شما شامپو زیر ده هزارتومن نداریدو. خب این یعنی دوبرابر قیمت.تا هم حرف میزنی بهت میگن خب کیفیتش بهتره در صورتی که بهتر نیست. حالا ازین حرف ها گذشته درباره اصل و ریششه بادران هم جای سوال هست.بادران مال کیه.؟خانم و آقای قربانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شد که میراث بابک زنجانی به این خانم و آقا رسید؟ منظورم کارخونه های بابک زنجانیه. لگ این مجموعه کیه؟ خودشون میگن بازیگر معروف ایرانی رضا ایرانمنش. پس چرا رضا ایرانمنش رو کسی هیچ وقت تو همایش ها و ... ندیده. توروخدا گول اینارو نخورید .بادران هیچ سودی نداره جز ضرر. چند ماه میگگذذره میبینی فقط خرید کردی وگوشه خونت شده کوه ی از جنس های بادران که نمیدونی به کی بفروشی. تو روخدا چشماتونو باز کنی. کسی یک شبه پولدار نشده
    پاسخ : با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اول از همه متاسفیم که با وجود تلاش های ما و باقی دوستان دلسوز ، هنوز هم تیم هایی پیدا میشوند که با روش اغوا گری و وعده های پوچ و تو خالی در حال رشد دروغین و فروش هستند.
    در قسمت فروشی خوب است که مداوم و پایدار باشد در همین سایت ،نحوه درست فروش در شرکت های بازاریابی شبکه ای را مشخص کردیم که امید است و همچنان امید است که بعضی دوستان این موارد را جدی بگیرند.و همچنین در بخش پاسخ به نظر یکی از کاربران سایت باقی سوال های شما را جواب داده ایم>
    از نقطه نظر شرکتی که در نظرتان عنوان نمودید باید بگوییم این سایت سعی دارد اطلاعات مکفی در اختیار بعضی از کاربران که به تازگی سعی در عضویت در این شرکت ها را دارند در احتیاز بگذارد به همین منظور سعی شده تمامی شرکت ها هر یک در پستی جداگانه بررسی شوند و همانطور که در سایت عنوان نمودیم این سایت وابسته به هیچ یک از شرکت های بازاریابی شبکه ای نیست.
    خوشحال میشویم باقی دوستان نیز در مورد هر شرکتی نظرات خود را عنوان کنند.
    به امید نزدیک شدن این تجارت در ایران به تجارت های بزرگ دنیا



  1. علی : سلام.
    علی هستم 16 ساله از یزد
    حال کردم بااین جواب قانع کننده ای که به دوست عزیزمون دادین
    شخصا بگم 5 ماهه بادران کار میکنم بالا ترین پورسانتی هم که گرفتم 280 تومن بوده که اونم از کم کاری خودم بوده. ولی اونایی که اینو میخوانند 2دسته میشن.
    یک دسته که میگه 5ماه اینقدر کم
    دسته دو که درک دارن و میدونن که نتورک 2تا 4 ساله هست نه 2تا 4ماهه
    و یه چیز ارزشمند تر از پول که تواین 5 ماه به دست اوردم. اون تغیری بود که در من ایجاد کرد قبلا خدا شاهده جلوی 2 نفر نمیتونستم صحبت کنم ولی الان تو یه جلسه هفتگی 50 60 نفره خیلی راحت میتونم صحبت کنم واینم مدیون شبکه بادران و نتورکم
    هیچ اعتراضی به بادران وارد نیست
    منم باورم نمیشه که یکی خرید اولیه رو 6میلیون به اجبار زده باشه
    اگرم اینطور چیزی وجود داشته باشه مشکل از تیم نه شرکت

    زنده باد شبکه بادران


  1. امیر : اقای gtt ای کاش شما ی ذره مطالعاتت بیشتر بود راجع به کاری که میکردی اگه اطلاعات داشتی اینجوری نمیگفتی


  1. gtt : با سلام
    من خودم حدود 6 ماه تو بادران فعالیت کردم---بعدش یک سری واقعیاتی رو شنیدمکه اومدم بیرون---حالا واقعیات
    1)توی پرزنت میگن که به ازادی مالی میرسید--چنین چیزی اصلا ممکن نیس--اگه اینجوری میبود که همه وزرای مجلس میومدن تو کار و مردم دیگه کار نمیکردن
    2)چجوری طرف میتونه توی چندین ماه پشت سر هم هرماه حدود 6 تومن خرید بزنه ؟؟؟میدونه چجوری میفروشه؟؟؟
    میبرن یه شهر دیگه وبا یک سوم قیمت میفروشن---بعدش اون پورسانتای زیادم از خریدهای من و تو که زیرمجموعشیم میگیره---
    3)همه برنده میشن---اصلا ممکن نیس--همیشه تو این کار یک سری بازنده هستن چون میرن ته شبکه و فقط ضرر میکنن و سود زیاد رو اونایی میکنن که زوداومدن
    پاسخ : دقیقا درست میگید...
    ما در این سایت هم هدفمون همینه که این روش فروش و رشد هرمی که از زمان کوئست در تفکر نتورکر ها مونده رو از بین ببریم.
    1) درسته..آزادی مالی در شرکت های هرمی ممکن نیست...چون طرف اصلا چیزی نمیفروشه و در ابتدا با ضرر وارد میشه..سعی شده در شرکت های حال حاضر جلوی این تفکر گرفته بشه اما کامل موفق نبودن...در واقع تا زمانی که خود نتورکر ها اصولی کار نکنند و وجدان نشون ندند هیچ وقت درست نخواهد شد.
    2)دقیقا ما هم در قسمت توهم یک شبه پولدار شدن در همین سایت عنوان کردیم که اینکه با اغوا گری تعداد و فروش تیم رو بالا ببرید نه تنها دزدی و کلاه برداری هست بلکه مادام العمر نخواهد بود و بلاخره اعضا متوجه شده و یا شکایت میکنند یا از تیم خارج میشند.
    3) دقیقا درسته...ما در همین سایت هم عنوان کردیم که نتورک یک تجارت سود آوره ولی نه برای همه تیم ها..درسته...زمانی که یک تیم به صورت هرمی کار کنه و کاری به این نداشته باشه که اعضای مجموع چطور میفروشه مطمئنا اون اعضا ضرر میکنند...در واقع شما وارد هر تیمی اگر شدید و قبل از اینکه بهتون یاد بدند چطور بفروشید ازتون خواستد خرید انجام بدید حتما بیاید بیرون...و همچنین اولین فروش هیچ وقت به 500 هزار تومان هم نمیرسه چه برسه 6 میلیون...اون تیم صد در صد هرمی کار بودند...حتما اطلاع بدید به پلیس فتا تا جلوشون رو بگیرند........


    در ضمن این سایت هیچ گونه وابستگی به هیچ شرکتی نداره



  1. soheyla : سلام خدا قوت میگم ب همه بادرانی های عزیز :
    من یه نظر دارم میگم کاش میشد همیشه کالا ها رو سایت می بود اینجوری فروش بهتر میشد من خودم میام سفارش میگیرم اما تا میام خرید کنم اون محصول شارژ نیست و این خیلی وحشتناکه چون من ی مشتری رو از دست میدم...خواهش میکنم به نظرات توجه کنید شاید خیلیا هستن که به همچین مسِئله ای برخورد کردن و کسی نبوده که بهشون بگن ممنون از همگاریتون خدانگهدار.


  1. saeed : سلام دوست عزیز خسته نباشید ، باشما در مورد مطالبی که درمورد شرکت بادران نوشتید موافق هستم وبه همون نتیجه ای رسیدم که شما رسیدید..
    چندتا سوال در مورد پلن بادران دارم ، میخواستم اگه برات امکان داره پاسخ بدی و راهنماییم کنی
    1- در مورد پلن 16 درصدی باشگاه بادران: ( 4- PV محاسبه شده براي شما در هر كانال براساس ده برابر ضعيف ترين كانال شما محاسبه مي گردد و مازاد بر آن قابل محاسبه نمي باشد.) منظور از \" ده برابر ضعيف ترين كانال\" یعنی چی؟
    2-طبق مثال داخل سایت بادران( بخش پلن )در پلن چند سطحی ترتیب لایه ها اگه به این صورت باشه :
    لایه اول (B,C,D)
    لایه دوم(E,F)
    لایه سوم(G,H,I,J)
    چرا بازاریاب G در لایه دوم مشاور A بحساب اومده
    اگه من ترتیب لایه ها رو اشتباه متوجه شدم درستشو لطف بفرمائید
    ممنون میشم اگه با مثال راهنمایتونو برام ایمیل کنید
    saeedeslami254@gmail.com
    با تشکر.


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟

بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)

2