تصویر ثابت

آموزش - 8

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 56
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 305
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 19
  • بازديد ديروز : 452
  • بازديد کننده امروز : 13
  • بازديد کننده ديروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 6
  • بازديد هفته : 19
  • بازديد ماه : 7,982
  • بازديد سال : 73,306
  • بازديد کلي : 1,037,352
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.85.178
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 1 1869 boxell
7 راز افراد موفق 0 2111 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 1409 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 1746 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 1133 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 1202 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 1254 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 1241 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 2305 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 1419 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 1248 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 2998 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 1552 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 1704 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 1922 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 2383 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 1602 sorosh_rz
کتاب قله ها و دره ها 0 1165 sorosh_rz
کتاب جان میلتون فاگ:پول پول پول 0 983 sorosh_rz
چطور بهترین فروشنده شوم؟_مدیریت جلسات 0 905 saba_narimani

 

1) منابع موسسه

2) هم جنس بودن و مشابهت محصولات: در مورد محصولات مشابه(نمک و فولاد) استفاده از

استراتژي بازاریابی یکسان بیشتر از بازاریابی تمرکزي یا تفکیکی موثر است. براي محصولاتی که

داراي ویژگی هاي قابل تشخیص بوده (دوربین و اتومبیل) بازاریابی تمرکزي یا تفکیکی قاعدتا مناسب

تر است.

3) مرحله عمر محصول: اگر سازمانی بخواهد محصول جدیدي را به بازار عرضه کند در این

وضعیت استفاده از استراتژي بازاریابی یکسان مناسبتر به نظر می رسد؛ولی به تدریج که محصول به

مراحل بعدي منحنی عمر خود می رسد و به مرحله افول نزدیک می شود، سازمان هم براي برآوردن

نیازهاي ارضا نشده مصرف کننده به منظور حفظ سهم بازار خود فعالیت بیشتري می کند؛به این دلیل

در مرحله بلوغ و افول عمر محصول، سازمانها بیشترتمایل دارند از استراتژي بازاریابی تفکیکی استفاده

کنند.

4) مشابه بودن بازار: در بازارهاي متجانس اغلب از استراتژي بازاریلابی یکسان استفاده می شود. در

بازارهاي نامتجانس بهره گیري از استراتژي بازاریابی تفکیکی و تمرکزي معقولتر است.

5) استراتژي بازاریابی رقبا: زمانی که در مقابل استراتژي رقبا قرار می گیریم، براي انتخاب

استراتژي باید ابتدا استراتژي هاي رقبا را به دقت بررسی کنیم.

www.1networker.ir


برگرفته از کتاب

خلاصه کتاب

بازاریابی و مدیریت بازار

مولفین و مترجمین:

دکتر احمد روستا

دکتر داور ونوس

دکتر عبدالحمید ابراهیمی 



لینک دانلود:



http://www.1networker.ir/post/57/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.html
 

درباره ما

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟

بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)

2