تصویر ثابت

آموزش - 4

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 56
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 305
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 14
  • بازديد ديروز : 452
  • بازديد کننده امروز : 11
  • بازديد کننده ديروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 6
  • بازديد هفته : 14
  • بازديد ماه : 7,977
  • بازديد سال : 73,301
  • بازديد کلي : 1,037,347
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.219.205.202
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 1 1869 boxell
7 راز افراد موفق 0 2111 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 1409 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 1746 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 1132 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 1202 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 1254 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 1241 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 2305 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 1419 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 1248 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 2998 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 1552 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 1704 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 1922 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 2383 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 1601 sorosh_rz
کتاب قله ها و دره ها 0 1165 sorosh_rz
کتاب جان میلتون فاگ:پول پول پول 0 983 sorosh_rz
چطور بهترین فروشنده شوم؟_مدیریت جلسات 0 905 saba_narimani

حتما میدانید که فروش در بازاریابی شبکه ای با فروش در یک فروشگاه متفاوت است! در یک فروشگاه روزانه بالای 100 تا 1000 نفر بستگی به اینکه در جای شلوغ یا خلوتی قرار داشته باشد مشتری وارد میشود.اما یک بازاریاب شبکه ای شاید در طول شغل خود جمعا به 100 مشتری هم نیاز نداشته باشد! زیرا مهم این است که آن مشتری ها به مشتری راضی شما تبدیل شوند!حال سوال این است که مشتری راضی کیست؟

مشتری راضی مبلغ شما و عامل فروش بالای شماست!کسی است که از اینکه به شما سود برساند لذت میبرد و همه جا از شما سخن خواهد گفت!

اما چه کنیم که کسی را به مشتری راضی تبدیل کنیم؟

اولین اصل: ببینیداصلا شخص مشتری هست یا نه! شاید محصول شما به درد او نمیخورد! فروختن شامپوی حالت دهنده به شخصی که مو ندارد کاری مضحک است! بعضی ها اصرار دارند به همه حتی شده یک جنس را بفروشند! این بسیار بد  است! شخص نه تنها مشتری نشده بلکه به دشمن شما تبدیل خواهد شد.

دومین اصل: صداقت! خیلی از مشتری ها حوصله بحث ندارند و با این ویژگی شما را امتحان میکنند! اینکه شخصی از عطر های شما خوشش آمده دلیل نمیشود چون مشتری شده شما شامپو و کرم و رنگ مو وغیر و ... را هم به او با هزار دوز و کلک بفروشید! چون شما مغازه دار نیستید! و نیاز دارید مشتری شما با چند نفر دیگر به سمت شما باز گردد نه اینکه به محض خلاص شدن از دست شما  از شر شما راحت شود یا بدتر از آن پیش بقیه از شما بدگویی کند.

سومین اصل:مردم دوست دارند خودشان بخرند نه اینکه بهشان فروخته شود!
هیچ وقت در یک گفتگو به صورت مستقیم نگویید من فلان چیز را دارم آیا میخری؟ خیلی خوبه ها! این گفتگو به هیچ وجه به فروش منتهی نمیگردد مگر اینکه طرف برود و شاید بعد از چند ماه از سر دلسوزی یا بجای کادوی تولدتان!!! از شما چیزی بخرد! بجای آن سعی کنید برشور یا کاتالوگی کوچک از محصولات و قیمت و خواصشان( توضیحات خواص باید کامل باشد) بدون هیچ جمله بندی تبلیغاتی و پر زرق و برق همراهتان باشد و اگر شخصی از دوستانتان را دیدید بگویید من در شعلی پاره وقت فعالم که این محصولات را میفروشد اگر علاقه داشتی با من تماس بگیر تا برایت تهیه کنم.

به این ترتیب هم شان کار خود را بالا برده و هم جنس خود را معرفی نموده اید و مطمئن باشید کمتر از یک هفته بعد یک تماس از طرف آن شخص خواهید داشت.

چهارمین اصل: برای فزوش نه طیز قیمت بدهید نه بالای آن! اینکار بسیار بد است! چون اگر مشتری شما با شخصی برخورد کند که از شما گرانتر میدهد ماهیت شرکت شما زیر سوال میرود و کار شما و در نهایت خود شما! و همچنین مشتری شما انتظار خواهد داشت از آن پس درباره همه اجناس به او تخفیف بدهید چون احساس میکند شما سود زیادی از هر جنس نصیبتان میشود!
همچنین گران فروشی به شدت مضر است! زیرا اکثر محصولات در بازار یابی شبکه دارای آدرس سایت شرکت شما هستند و کافی است مشتری برای کنجکاوی یا حتی برای خرید بیشتر وارد سایت شود! تمام است!!! شما یک مشتری و تمام اطرافیان او را از دست میدهید!!

درباره ما

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟

بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)

2