تصویر ثابت

آموزش - 2

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 56
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 305
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 43
  • بازديد ديروز : 452
  • بازديد کننده امروز : 22
  • بازديد کننده ديروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 6
  • بازديد هفته : 43
  • بازديد ماه : 8,006
  • بازديد سال : 73,330
  • بازديد کلي : 1,037,376
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.147.85.175
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 1 1870 boxell
7 راز افراد موفق 0 2111 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 1409 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 1747 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 1133 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 1204 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 1255 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 1241 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 2305 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 1419 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 1248 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 2998 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 1552 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 1705 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 1923 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 2383 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 1602 sorosh_rz
کتاب قله ها و دره ها 0 1166 sorosh_rz
کتاب جان میلتون فاگ:پول پول پول 0 983 sorosh_rz
چطور بهترین فروشنده شوم؟_مدیریت جلسات 0 905 saba_narimani

 

اگر طرح پاداش شرکتهاي ديگر را با طرح پاداش شرکت خودتان مقايسه مي کنيد يادتان باشد که

هر چيزي را بايد با مشابه خودش مقايسه کرد. مث ً لا:

برخي طرحها روي رقم عمده فروشي (قيمتي که براي محصولات مي پردازيد) پورسانت م پيدهند،

درحالي که در طرحهاي ديگر روي رقم خرده فروشي (قيمتي که مشتري به شما مي پردازد) پورسانت

مي دهند. اگر قيمت عمده فروشي با ۸۰ ٪ قيمت خرد ه فروشي برابر باشد، بنابراين دريافت پورسانت

معادل ۲۵ ٪ عمده فروشي با پورسانت ۲۰ ٪ خرده فروشي محصولات برابر است.

برخي از طرحها به تخفيف اشاره ميکنند درحالي که برخي ديگر از اضافه بها يا سود مستقيم

٪ صحبت به ميان مي آورند. مثلا ۳۰ ٪ سود برابر است با ۲۳ ٪ تخفيف. يا ۳۰ ٪ تخفيف برابر است با ۴۳

سود.

 

 

کار مي کند. اين سيستم به يکسان (BP) طرح بعضي شرکتها به جاي قيمت روي سيستم امتيازي

کردن پرداختها در کشورهاي مختلف، شرايط گوناگون اقتصادي، نرخهاي مختلف ارز و قيمتهاي

متغيّر کمک مي کند. اين شرکتها شما را تشويق مي کنند که کارتان را در کشورهاي ديگر گسترش

دهيد.

اگر فاميل يا دوستاني در کشورهاي ديگر داشته باشيد خيلي عالي است ولي گفتنش از انجام

دادنش راحت تر است. دليلش هم اين است که کار روي کشورهاي خارجي مي تواند حواس شما را

از کار در کشور خودتان پرت کند. راهبران بسياري را ديده ام که به همين دليل شکست خورد هاند.

دليل ديگرش، هزينه ي زياد سفر به کشورهاي ديگر است. در کل، يک کار بين الملل ِ ي موفق توسط

راهبراني ايجاد مي شود که در کشور خود موفق بوده اند و سپس در کشور ديگري وارد عمل شده اند.

از شرکتهايي که ادعا ميکنند بيشتر از ديگران پورسانت م يدهند برحذر باشيد. گاهي برخي

شرکتها، طرح خود را به عنوان بهترين طرح، در بوق و کرنا مي کنند ولي وقتي با دقت به طرح آنها و

نمونه هاي ديگر نگاه بکنيد متوجه مي شويد که نتيجه نهايي يکسان است. لازم به ذکر است که کار

آنها کاملا غيراخلاقي است. اندکي از شرکتها با استفاده از واژگان پيچيد هاي، سعي در پنهان کردن

خفيفي براي پرداختها دارند که معمو لا « ترمزهاي » ، درصد واقعي پرداختي دارند. اغلب طرحها

محسوس نيست.

ببينيد که چند درصد از فروش کل، حاصل فروش مشاوران به مشتريانشان است. اگر بيشتر فروش

به اين دليل انجام شود، شانس کسب درآمد براي شما وقتي بيشتر ميشود که محصولات بيشتري

فروخته شود. اگر بخش اعظم فروش فقط بواسطه ي مشاوراني است که خودشان از محصولات

استفاده مي کنند، مثل باشگاه خريد، آنگاه شايد براي اينکه به اندازه کافي بفروشيد تا يک درآمد منطقي

داشته باشيد، با مشکل روبه رو شويد.

به دنبال طرحي باشيد که پيشنهاد بدهد از همان اول اين شانس را داريد که بتوانيد در ازاي هر

ساعت کار مفيد، ۲۵ دلار يا ب هطور ايده آل ۳۵ دلار درآمد داشته باشيد. درآمد کمتر، کار را براي شما

و گروهتان سخت ميکند. مشاوراني که از همان ابتدا به درآمد م يرسند، بيشتر ميمانند و درنتيجه

شانس شما براي ساخت يک کسب و کار واقعي افزايش مي يابد.

 

٪ اغلب شرکتها از ۲۰ ٪ تا ۵۰ ٪ روي فروش خرده فروشي به مشاوران خود تخفيف مي دهند. ۲۳

تخفيف يعني ۱۰۰ دلار محصول به قيمت خرده فروشي را ۷۷ دلار (به قيمت عمد هفروشي) از شرکت

مي خريد. اغلب مشاوران تاز هکار، درآمدشان از همين قسمت است. ماهها کاِر مستمر مي طلبد تا

کارتان رشد کرده و درآمد ماهيانه شما به رقم منطقي و خوبي برسد.

از شرکتها يا افرادي که مشاوران خود را تشويق به خريد حجم زيادي محصول در ابتداي کار

پرهيز کنيد. به اين مي گويند دستمزد يا پاداش علي الحساب. اغلب (front-loading مي کنند ( اصطلاحًا

مردم براي فروش اين حجم زياد با مشکل روبه رو شده و نهايتًا اين محصولات روي دستشان

مي مانند و در خانه يا گاراژ، تلنبار شده و خاک مي خورند.

هنوز هم پيچيده به نظر مي رسد؟ ولي منصرف نشويد. اين کار هم مثل کارهاي ديگر است. يعني

تا زماني که ندانيد چقدر پول مي دهند، آنرا شروع نخواهيد کرد. طرح پاداش شما، نقشه راه شماست.

درک آن، بخش جدايي ناپذير موفقيت شماست.

توصيه ميکنم که شرکتِ خوش نامي را انتخاب کنيد. بررسي فهرست اعضا انجمن فروش مستقيم

شروع خوبي است. سپس تصميم خود را با (WFDSA) و فدراسيون جهاني فروش مستقيم (DSA)

در نظر گرفتن احساستان نسبت به محصولات و نوع کار، بگيريد. اگر اين مؤلفه ها درست باشند،

طرح پاداش در جاي مناسبش براي شما قرار خواهد گرفت. اگر قلبتان درگير محصولات و نوع کار

نشود، هيچ نوع طرح پاداشي به شما انگيزه نخواهد داد. پول، خيلي مهم است ولي به ندرت تنها دليل

و انگيزه ي کار مردم در اين حرفه به شمار مي رود.


بر گرفته از کتاب سوپر استار بازاریابی شبکه ای شوید:
لینک دانلود کتاب:
 
http://www.1networker.ir/post/10 

درباره ما

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟

بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)

2