تصویر ثابت

آموزش - 18

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 56
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 305
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 34
  • بازديد ديروز : 452
  • بازديد کننده امروز : 18
  • بازديد کننده ديروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 6
  • بازديد هفته : 34
  • بازديد ماه : 7,997
  • بازديد سال : 73,321
  • بازديد کلي : 1,037,367
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.142.119.114
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 1 1870 boxell
7 راز افراد موفق 0 2111 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 1409 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 1747 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 1133 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 1204 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 1254 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 1241 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 2305 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 1419 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 1248 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 2998 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 1552 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 1705 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 1923 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 2383 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 1602 sorosh_rz
کتاب قله ها و دره ها 0 1165 sorosh_rz
کتاب جان میلتون فاگ:پول پول پول 0 983 sorosh_rz
چطور بهترین فروشنده شوم؟_مدیریت جلسات 0 905 saba_narimani

رکت : شرکت بازاریابی شبکه ای زندگی سبز دماوند که با شماره 469947 دراداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است و دارای مجوزفعالیت بازاریابی شبکه ای به شماره  43788/60 از وزارت صنعت معدن وتجارت می باشد.

 

2- نماینده مستقل کسب و کار : به شخصی گفته می شود که با امضا قرارداد با شرکت اجازه فروش محصولات شرکت فقط به مصرف کنندگان نهایی را داشته و در عین حال می تواند با معرفی دیگران تحت گروه خود به شرکت، با آنها اقدام به تشکیل گروه فروش و ارائه محصولات شرکت به شکل گروهی کند. همچنین به این افراد توزیع کننده ویا بازاریاب شرکت و به شخص معرف حامی یا اسپانسر گفته می شود.

 

3- محصول : محصولاتی که توسط شرکت و تحت نشان تجاری شرکت (GREENY LIFE) تولید شوند.

 

4- طرح جبرانی : طرحی که بر اساس آن شرکت به نمایندگان مستقل خود بابت فروش شخصی و گروهی آنان پورسانت یا پاداش پرداخت می کند.همچنین از این طرح با عنوان طرح درآمدزایی یاد می گردد.

 

5- تارنما : مرکز انجام عملیات؛ فروش محصولات و اطلاع رسانی شرکت به آدرس: www.greenylife.ir

 

6- کد بازاریابی : شناسه هویتی توزیع کنندگان که معمولا به شکل یک عدد می باشد و از آن به عنوان کد نیز یاد می گردد.

 

ب - مقررات عمومی

 

1- داشتن 18 سال تمام.

 

2- نداشن منع قانونی جهت انجام معامله.

 

3- الزام توزیع کنندگان به ارائه اطلاعات هویتی صحیح و شماره حساب بانکی جهت واریز پاداشها.

 

تبصره : درصورت محرز شدن ثبت اطلاعات هویتی نادرست کد مربوطه ابطال خواهد شد.

 

4- هر شخص فقط می تواند از یک شرکت بازاریابی شبکه ای کد بازاریابی داشته باشد ودر صورت تخلف کد بازاریابی وی در شرکت باطل می گردد.

 

5- ثبت و اختصاص یک کد بازاریابی برای دو نفر امکان پذیر نیست مگر برای افرادی که با هم ازدواج نموده اند.

 

6- همسر یک توزیع کننده نمیتواند در شرکت دارای کد بازاریابی جداگانه باشد.

 

تبصره : افراد متاهل موظفند کد ملی همسر خود را در سیستم وارد نمایند و درصورت تخطی از این تبصره کد بازاریابی آنان ابطال می گردد.

 

7- الزام توزیع کنندگان به امضا قراراداد با شرکت بعد از ثبت نام اینترنتی.

 

8- شرکت در رد یا قبول قرارداد مختار بوده و نیز می تواند قرارداد را بصورت یکجانبه فسخ نماید.

 

9- امضای قراداد به عنوان نماینده فروش مستقل کسب وکار با شرکت به معنای استخدام در شرکت نبوده و این قرارداد از شمول قوانین بیمه و استخدامی بر اساس قانون کار کشور خارج می باشد.

 

10- هر کدام از طرفین می تواند در شصت روز اول امضای قرارداد آنرا فسخ نماید و پس از طی این مدت مراتب جهت فسخ قرارداد باید  15 روز جلوتر به صورت کتبی به طرف مقابل اطلاع داده شود.

 

11- در صورت به وجود آمدن شرایطی که از اختیار شرکت خارج باشد مانند قوای قهریه مثل زلزله، سیل و حوادث غیرمترقبه تعهدات شرکت غیر قابل انجام بوده و در صورت برطرف شدن و راه اندازی مجدد، تعهدات شرکت به قوت خود باقی خواهد بود.

 

12- قانون مالکیت معنوی در رابطه با اموال و داراییهای شرکت اعم از علائم تجاری، فرمولاسیون محصولات و غیره نافذ بوده و با سواستفاده کنندگان برخورد خواهد شد.

 

ج – مقررات خرید، پرداخت و تحویل کالا

 

1- خرید از شرکت فقط از تارنمای شرکت وبصورت اینترنتی امکان پذیرمی باشد مگر اینکه در شرایط خاص شرکت روشهای دیگری را رسما از طریق تارنمای شرکت (ذکرشده در ماده 5 بند الف) اعلام نماید.

 

2- پرداخت قیمت کالاهای خریداری شده صرفا اینترنتی واز طریق درگاه بانکی متصل به تارنمای شرکت میسر  می باشد.

 

تبصره : شرکت ممکن است درشرایط خاص و یا بنا به صلاحدید روشهای دیگری را برای پرداخت بهای محصولات معرفی نماید.

 

3- تحویل کالا به صورت حضوری (درمحل شرکت یا شعب رسمی آن) وپیک موتوری یا پستی بوده که هزینه روش پستی و پیک موتوری به عهده توزیع کننده است.

 

تبصره 1 : درصورت انتخاب روش تحویل حضوری، توزیع کنندگان موظفند محصولات خریداری شده را طی روز کاری بعد ازخرید (درساعات اعلام شده توسط شرکت) از شرکت تحویل بگیرند و در صورت تاخیر سفارش ثبت شده طی پنج روز کاری با پست یا پیک موتوری برای آنان ارسال شده و هزینه آن بعهده توزیع کننده خواهد بود.

 

تبصره 2 : چنانچه توزیع کننده ای مشمول تبصره1 ماده 3 بند ج (عدم مراجعه به شرکت جهت تویل گرفتن محصولات) گردد و پس از ارسال کالا توسط شرکت اقدام به تحویل نگرفتن محصولات نماید یا از پرداخت هزینه ارسال آن محموله سرباز زند در اولین مرتبه شرکت امکان خرید محصول توسط وی را برای یک ماه و در مرحله بعدی برای دو ماه معلق خواهد نمود و در صورت تکراردر مرحله سوم  کد بازاریابی فرد متخلف بین 1 تا 3 ماه تعلیق می گردد.

 

تبصره 3 : شرکت ممکن است بنا به تشخیص خود روش تحویل حضوری را تعطیل نماید.

 

د – مقررات مالی و پاداشها

 

1- هنگام واریز پاداشها به حساب بانکی نمایندگان مستقل کسب و کار، مالیات بردرآمد کمیسیونها که طبق قانون بر عهده توزیع کنندگان می باشد، بر اساس تعرفه های قانونی محاسبه و از جمع مبلغ پاداش کسر شده تا به حساب اداره مالیات و دارایی واریز گردد.

 

2-  مالیات برارزش افزوده محصولات در زمان خرید محاسبه و دریافت می گردد.

 

3- واریز پاداشها و کمیسیونها و هرگونه مبادلات پولی بین طرفین صرفا از طریق سیستم بانکی کشورانجام می شود و هیچ گونه رد و بدل شدن وجه به صورت دستی و نقدی امکان پذیر نمی باشد.

 

4- پاداشها بر اساس طرح جبرانی درج شده در تارنمای رسمی شرکت محاسبه و فقط به حساب بانکی صاحب کد بازاریابی ثبت شده در تارنمای شرکت واریز می گردد.

 

ه – مقررات عودت کالا

 

1- توزیع کنندگان و مشتریان ترجیحی شرکت حق دارند کالایی را که خریداری نموده اند و نتوانسته اند آنرا به فروش برسانند و یا مصرف کنند به شرکت بازگردانند و وجه پرداخت شده را دریافت نمایند.

 

2- کالا باید قابلیت فروش مجدد را داشته باشد و از تاریخ انقضای مصرف آن حداقل 6 ماه باقی مانده باشد.

 

3- شرکت می تواند مقدار 10 درصد از مبلغ کل کالاهای مرجوعی را به عنوان هزینه های عملیاتی در هنگام  برگشت ، کسر نماید.

 

4- مبالغ پاداشها و کمیسیونهای پرداخت شده به توزیع کنندگان بابت محصولات فروخته شده ای که عودت داده می شود محاسبه و از کمیسیونهای بعدی افراد دریافت کننده آن پاداشها، کسر می گردد.

 

5- درصورت فسخ قرارداد و برگشت محصولات به جز اعمال ماده 4 بند ه  (ماده فوق)، مبلغ "پاداش شخصی" از قیمت محصولات مرجوعی کسر می گردد.

 

6- در صورت مرجوع نمودن محصول در ماهی که کالا خریداری شده است (حداکثر تا قبل از روز 25 ماه) به دلیل محاسبه نشدن پاداشها هیچ کمیسیونی کسر نمی گردد.

 

و - قوانین اجرایی بازاریابی شبکه ای

 

1- انتقال کد بازاریابی از گروهی به گروه دیگر کاملا غیرممکن است حتی درصورتیکه کد بازاریابی توزیع کننده باطل شده باشد و بخواهد اقدام به ثبت نام جدید در گروه دیگری نماید.

 

2- سیاست جدی و مهم شرکت انجام تجارت با در نظر گرفتن اصول اخلاقی آن می باشد و توزیع کنندگان موظفند تجارت خود را بر اساس اصول بدیهی اخلاقی انجام دهند، مساله یادشده برای شرکت از اهمیت حیاتی برخوردار بوده و عدم رعایت آن برخورد جدی و قاطعانه شرکت را درپی دارد، براین اساس رعایت موارد زیرجزو اصول مهم تجاری شرکت می باشد ، درحقیقت رعایت نکردن موارد زیر عبور از خط قرمز شرکت بوده وچنانچه ادله وشواهد  کافی  ارائه گردد عواقب بسیارجدی مانند معلق شدن 3 تا 6 ماهه کد بازاریابی شخص و یا حتی ابطال کامل آنرا به همراه خواهد داشت.

 

3- اقدام به و یا بستن قرارداد توزیع کننده ای با توزیع کننده های گروههای موازی ویا توزیع کنندگان نسل اول به بعد گروه خودش.

 

4- اقدام به و یا بستن قرارداد با مشتریهای (اعم از عادی و ترجیحی) توزیع کنندگان گروههای دیگر و یا توزیع کنندگان گروه خودش.

 

5- اقدام به پیش انباشته سازی کالا برای رسیدن به رتبه های بالاتر و یا حفظ رتبه فعلی توسط توزیع کننده و یا تشویق توزیع کنندگان گروه خودش برای انجام آن. مورد یاد شده به دقت توسط شرکت رصد می شود و بلافاصله با شخص خاطی برخورد می گردد.

 

تبصره : جهت پیشگیری از پیش انباشته سازی محصولات هر توزیع کننده فقط زمانی می تواند درخواست سفارش جدید خرید محصولات را ثبت کند که حداقل 70 درصد کالاهایی را که قبلا خریداری نموده، فروخته باشد. شرکت به دقت خرید های توزیع کنندگان را رصد نموده و در صورت تخلف قاطعانه برخورد می نماید.

 

6- فروش محصولات شرکت به اشخاصی به غیراز مصرف کنندگان نهایی مانند فروشگاههای اینترنتی، فروشگاههای فیزیکی، عمده فروشان بازار و غیره کاملا ممنوع است.

 

7- طرح ادعاهای گمراه کننده دررابطه با طرح بازپرداخت و محصولات شرکت کاملا ممنوع است.

 

8- اقدام به اغوا نمودن و فریب بازاریابان فعال در شرکتهای بازاریابی شبکه ای دیگرو تشویق آنها به خروج از شرکت خود و پیوستن به گروه شخص اغواکننده. این مورد شامل درخواست بازاریابان شرکتهای دیگر برای پیوستن ، به دلیل مزیتهای محصولات و طرح جبرانی شرکت نمی شود.

 

9- طرح مسائلی در جلسات با شرکت و توزیع کنندگان گروههای دیگر و یا گروه خودش به نحوی که موضوعات مطروحه درارتباط با کار بازاریابی شبکه ای نباشد مانند مسائل سیاسی، انتخابات و غیره.

 

تبصره : مرجع تصمیم گیرنده در مورد برخورد با افراد مرتکب به تخلفات بندهای 3 و 4 و 8 شرکت و شورای مشورتی شرکت (متشکل از 10 توزیع کننده برتر) و 5 توزیع کننده به انتخاب شخص متخلف می باشد. در بقیه موارد شرکت راسا  تصمیم می گیرد.

 

10- افراد فعال در شرکت اجازه فروش کالاهای شرکتهای دیگر اعم از شبکه ای و غیر شبکه ای را ندارند و در صورت احراز تخلف کد بازاریابی آنان بین 1 تا 6 ماه تعلیق شده و در صورت ادامه تخلف کد بازاریابی آنها ابطال می گردد.

 

11- توزیع کنندگان اجازه ندارند خود را به عنوان نماینده رسمی و استخدام شده در شرکت معرفی نمایند.

 

12- هر شخص تنها می تواند دارای یک کد بازاریابی باشد و همچنین هیچ شخصی اجازه ندارد بستگان نزدیک و یا دوستان خود را قبل از ثبت نام خودش به عنوان اسپانسرخود ویا درزیر مجموعه خود برای ایجاد درآمد بیشتر ثبت نام کند منظور ثبت نام و اختصاص کد بازاریابی برای کسانی است که قصد فعالیت بازاریابی شبکه ای را ندارند و صرفا ایجاد یک جایگاه مجازی برای درآمد بیشتر بدون هیچ فعالیتی مد نظر باشد. شرکت نسبت به این موضوع بسیار حساس می باشد و با رصد و تماس مرتب با افراد حائز دریافت پاداشها این مساله را پیگیری می کند و در صورت احراز تخلف بلافاصله نسبت به ابطال کد فرد ثبت نام شده و فرد ثبت نام کننده اقدام می کند.

 

13- واگذاری و یا فروش کد بازاریابی و زیرمجموعه آن غیر ممکن و کاملا غیر قانونی است.

 

14- حمایت، پشنیبانی و آموزش صحیح و اخلاقی اصول کار بازاریابی شبکه ای برعهده اسپانسر توزیع کننده است.

 

15- ایجاد وبسایت یا وبلاگ ایننترنتی برای تبلیغ محصولات شرکت یا جذب افراد وهمچنین ارسال هرزنامه یا پیامک با پست الکترونیک، تلفن همراه و نرم افزارهای ارتباطی اینترنتی تلفنهای هوشمند مانند "لاین"و "واتس آپ" و غیره خلاف مقررات بوده و با احراز تخلف، کد بازاریابی متخلفین بین ا تا 6 ماه تعلیق شده و در صورت ادامه تخلف کد بازاریابی آنها باطل می شود.

 

16- تشکیل و ایجاد گروههای اطلاع رسانی و بحث و گفنگو در مورد شرکت و محصولات آن توسط نرم افزارهای ارتباطی اینترنتی تلفنهای هوشمند مانند "وایبر" و غیره خلاف مقررات شرکت است و با احراز تخلف، کد بازاریابی افراد متخلف بین ا تا 6 ماه تعلیق شده و در صورت ادامه تخلف کد بازاریابی آنان باطل می گردد.

 

17- تهیه تولید وایجاد هر گونه بروشور، کاتالوگ، جزوه آموزشی، مهر با لوگوی شرکت و سایر مواردی که به هر شکلی به شرکت مربوط می گردد توسط توزیع کنندگان و یا مشتریان شرکت خلاف مقررات شرکت است و در صورت ارتکاب کد بازاریابی افراد متخلف بین 3 تا 6 ماه تعلیق شده و یا ممکن است بنا به تشخیص شرکت و وجود حساسیت موضوع  کد بازاریابی افراد متخلف باطل گردد.

 

18-هیچیک از کارمندان، توزیع کنندگان و مشتریان شرکت اجازه راه اندازی سمینار، جلسه گروهی، سفر تفریحی گروهی و همایشهایی از این قبیل را بدون اجازه کتبی شرکت ندارند و در صورت تخلف به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی خواهند شد.

 

19- توزیع کنندگان اجازه برپایی نمایشگاه، غرفه و یا پیشخوان جهت فروش کالا و یا تبلیغ محصولات و فرصت کاری شرکت را بدون هماهنگی و اجازه کتبی از شرکت ندارند. در صورت احراز تخلف کد بازاریابی افراد متخلف بین ا تا 3 ماه باطل می گردد.

 

20- افراد دارای کد بازاریابی بدون داشتن اجازه نامه کتبی از شرکت حق انجام گفتگو و مصاحبه با رسانه های جمعی، روزنامه ها، خبرنگاران، وبسایتها و وبلاگهای خبری رسمی و غیر رسمی و یا درج مقاله (در رابطه با شرکت و همه موارد مربوط به شرکت ) در آنجا را ندارند و در صورت احراز تخلف کد بازاریابی افراد متخلف بین ا تا 6 ماه تعلیق شده و در صورت ادامه تخلف، کد بازاریابی آنان باطل می گردد.

 

 

21-  توزیع کنندگان موظفند محصولات فروخته شده به مشتریان خود را بین 2 تا 3 روز بعد از تحویل آنها و در صورت تقاضای مشتری باز پس بگیرند و می توانند آن کالاها را به شرکت عودت داده یا به مشتریان دیگر بفروشند. در صورت شکایت مشتریان از توزیع کننده ای مبنی بر عدم باز پس گیری کالا شرکت با توزیع کننده متخلف برخورد نموده و بین 1 تا 3 ماه کد بازاریابی وی را تعلیق می کند.

درباره ما

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟

بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)

2