تصویر ثابت

آموزش - 13

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 56
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 305
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 32
  • بازديد ديروز : 452
  • بازديد کننده امروز : 18
  • بازديد کننده ديروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 6
  • بازديد هفته : 32
  • بازديد ماه : 7,995
  • بازديد سال : 73,319
  • بازديد کلي : 1,037,365
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.117.105.128
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 1 1869 boxell
7 راز افراد موفق 0 2111 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 1409 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 1747 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 1133 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 1203 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 1254 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 1241 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 2305 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 1419 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 1248 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 2998 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 1552 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 1705 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 1923 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 2383 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 1602 sorosh_rz
کتاب قله ها و دره ها 0 1165 sorosh_rz
کتاب جان میلتون فاگ:پول پول پول 0 983 sorosh_rz
چطور بهترین فروشنده شوم؟_مدیریت جلسات 0 905 saba_narimani

طرح ماتريسي

اين نوع طرح، توسط ۱۲ ٪ شرکتها مورد استفاده قرار می گيرد. نکات کليدي آن عبارتند از:

تعداد افرادي که شخصًا مي توانيد در خط اول خود، جذب کنيد محدود است (که به آن 

ماتريسي محدود گفته مي شود.)

افرادي که شخصًا جذب کرده ايد، يک خط زير شما هستند يعني اعضا مستقيم شما را سطح 

دوم و اعضا خط دوم را سطح سوم و به همين ترتيب مي نامند.

تعداد سطوح گروه (که عمق گفته مي شود) نيز محدود است. 

هر فردي که علاوه بر محدوديت خود جذب کنيد، يک سطح نزول مي کند. که آنرا سر ريز 

مي گويند.

يکي از شرکتهايي است که از اين نوع طرح استفاده مي کند. Melaleuca شرکت

طرح باينري

فقط ۶٪ شرکتها از اين نوع طرح بهره م يبرند. اين نوع طرح به دليل داشتن پتانسيل هرمي شدن،

چندان مورد توجه شرکتها نيست. نکات کليدي آن عبارتند از:

تنها دو نفر يا پا را مي توانيد در سطح اول خود جذب کنيد. 

ديگر افراد جذب شده شما، سطح دوم و سوم و غيره خواهند بود. 

 

 

 

خود، پورسانت مي گيريد. (leg) شما براساس برقراري تعادل ميان دو پاي 

ممکن است به شما اجازه بدهند، سود پرداخت نشده فروشهاي قبلي را طلب داشته باشيد. 

برخي از طرحها مي گذارند که يک ماتريس دوم را شکل دهيد. 

از نمونه شرکتهايي است که از اين نوع طرح استفاده م يکند. USANA شرکت

*******

گيج شده اید؟ شما اولين و آخرين نفري نيستيد که طرحهاي پاداش را پيچيده ميخواند. ولي

تسليم نشويد

 

از این مطلب استفاده کرده اید؟

طرح درامدی شکرت شما چگونه است؟

 

برگرفته از کتاب سوپر استار بازاریابی شبکه ای شوید:



لینک دانلود:

http://www.1networker.ir/post/10/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html 

درباره ما

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟

بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)

2