close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
عوامل موثر در انتخاب استراتژي بازاریابی

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 41
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 300
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 84
  • بازديد ديروز : 223
  • بازديد کننده امروز : 15
  • بازديد کننده ديروز : 65
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل ديروز: 27
  • بازديد هفته : 998
  • بازديد ماه : 4,408
  • بازديد سال : 40,913
  • بازديد کلي : 433,893
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.146.195.24
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی 1 1046 ehsanba
7 راز افراد موفق 0 879 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 458 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 625 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 386 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 382 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 394 leader_niosha
زندگی نامه مارک زاکربرگ 1 837 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 404 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 1164 leader_niosha
زندگی نامه بیل گیتس 0 513 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 515 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 329 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 1202 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 463 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 607 sorosh_rz
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 0 487 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 613 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 775 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 550 sorosh_rz

 

1) منابع موسسه

2) هم جنس بودن و مشابهت محصولات: در مورد محصولات مشابه(نمک و فولاد) استفاده از

استراتژي بازاریابی یکسان بیشتر از بازاریابی تمرکزي یا تفکیکی موثر است. براي محصولاتی که

داراي ویژگی هاي قابل تشخیص بوده (دوربین و اتومبیل) بازاریابی تمرکزي یا تفکیکی قاعدتا مناسب

تر است.

3) مرحله عمر محصول: اگر سازمانی بخواهد محصول جدیدي را به بازار عرضه کند در این

وضعیت استفاده از استراتژي بازاریابی یکسان مناسبتر به نظر می رسد؛ولی به تدریج که محصول به

مراحل بعدي منحنی عمر خود می رسد و به مرحله افول نزدیک می شود، سازمان هم براي برآوردن

نیازهاي ارضا نشده مصرف کننده به منظور حفظ سهم بازار خود فعالیت بیشتري می کند؛به این دلیل

در مرحله بلوغ و افول عمر محصول، سازمانها بیشترتمایل دارند از استراتژي بازاریابی تفکیکی استفاده

کنند.

4) مشابه بودن بازار: در بازارهاي متجانس اغلب از استراتژي بازاریلابی یکسان استفاده می شود. در

بازارهاي نامتجانس بهره گیري از استراتژي بازاریابی تفکیکی و تمرکزي معقولتر است.

5) استراتژي بازاریابی رقبا: زمانی که در مقابل استراتژي رقبا قرار می گیریم، براي انتخاب

استراتژي باید ابتدا استراتژي هاي رقبا را به دقت بررسی کنیم.

www.1networker.ir


برگرفته از کتاب

خلاصه کتاب

بازاریابی و مدیریت بازار

مولفین و مترجمین:

دکتر احمد روستا

دکتر داور ونوس

دکتر عبدالحمید ابراهیمی 



لینک دانلود:



http://www.1networker.ir/post/57/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.html
 

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ
همه چیز از یک وبلاگ اطلاع رسانی شروع شد! زمانی که وارد این صنعت شدم خودم را در دنیایی یافتم که هنوز در ایران به درستی پایه گذاری نشده بود! از منابع خارجی شروع کردم و اطلاعات خود را هر چه بیشتر در مورد این صنعت بالا بردم...هر چه می آموختم در یک وبلاگ برای افراد مجموعه ام قرار میدادم...رفته رفته بازدید وبلاگ بالا رفت و متوجه شدم مطالب برای دیگران هم مفید است...امروزه حتی با وجود آموزش هایی که در شرکت ها وجود دارد بعضی از بازاریابان هنوز هم از روش های اشتباه استفاده میکنند و خواه ناخواه چهره این صنعت را لکه دار میکنند...از آن موقع بود که تصمیم گرفتم آن وبلاگ را به یک وبسایت همگانی بدون جبهه گیری درباره هر شرکتی بنا بگذارم...رفته رفته دوستانی از راه رسیدند و به من در تکمیل این مهم کمک کردند...امروز تنها هدف این سایت بالا بردن سطح درک و اطلاعات مردم از بازاریابی شبکه ای میباشد.امید واریم در کنار هم بتوانیم راه رشد این صنعت را هر چه بیشتر در کشور عزیزمان باز نماییم. با احترام. مدیر سایت

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟















بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)













2