آخرین ارسالی های انجمن

پیام سایت» دانلود تمامی جزوات و کتاب ها با اعمال 40 درصد تخفیف در اینجا کلیک کنید
نام کتاب :
اصول بازاریابی
نام نویسندگان :
فلیپ کاتلر
گری آرمسترانگ
مترجم:
مهدی زارع کارشناس ارشد مدیریت اجرایی
مقدمه مترجم:
فيليپ كاتلر را بسياري از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگاني نوين مي شناسن د. اوج نبوغ او در تدريس مفاهيم نوين بازاريابي را
مي توان در كتاب اصول بازاريابي ديد. اين كتاب كه تا به حال در 12 ويرايش مورد بازنويسي و به روزساني قرار گرفته، جديدترين
كتاب در رده كتابهاي عمومي از اين نويسنده مي باشد. كاتلر علاوه بر كليات، در زمينه بازاريابي تخصصي در بخش خدمات،
سازمانهاي دولتي و توريسم نيز كتابهايي به چاپ رسانده كه اميد آن مي رود اين گروه يا ديگر فعالان بازار، هرچه زودتر ترجمه ه اي
پرباري از آنرا به بازار نشر ايران تقديم نمايند.
براي تهيه اين ترجمه، بيش از 10 ماه به طور مستمر تلاش شده تا از جهت متن، طراحي و صفحه بندي و چاپ، از كيفيتي قابل
مقايسه با كتاب اصلي برخوردار باشد. بر خلاف ديگر ترجمه هاي موجود در بازار، سع ي شده است تا كليه تصاوير و نمودارها،
موردكاوي ها و ديگر مطالب ارائه شده در كتاب اصلي، عيناً آورده شود. با اين وجود، به ناچار بخشي با عنوان بررسي ويديوئي را
حذف نموده ام، زيرا امكان ارائه فيلمهاي همراه كتاب وجود نداشت.
در اين جلد، 11 فصل اول كتاب اصول بازاريابي كاتلر را مطالعه خواهيد كرد. نويسنده موضوع را از تعاريف اصلي و مطالب اوليه
شروع كرده و با شرح مسائل كليدي همچون فرايند بازاريابي، محيط بازاريابي، آميخته بازاريابي، تقسيم بندي و هدف گيري بازار و
چرخه عمر محصول مطلب را ادامه داده است. اين جلد با مسائل قيمت گذاري و استراتژيهاي مربوطه به پايان م يرسد.
جلد دوم شامل فصلهاي 12 تا 20 و چند ضميمه است كه رئوس مطالب آن شامل كانالهاي بازاريابي، خرده فروشي و عمده
فروشي، ارتباطات بازاريابي، تبليغات، فروش شخصي، ايجاد مزيت رقابتي، محيط جهاني و مسائل اخلافي مي باشد. در چهار ضميمه
نيز به بررسي يك نمونه برنامه بازاريابي پرداخته و در مورد نحوه اندازه گيري تقاضا، رياضيات بازاريابي و شغلهاي حرفه بازاريابي
صحبت خواهيم كرد.
با اينجانب تماس mehdi.zare@modirefarda.com جهت تماس با اينجانب مي توانيد از طريق گروه مدير فردا يا آدرس ايميل
بگيريد.
در پايان لازم مي دام از كليه عزيزاني كه مرا در تهيه اين كتاب ياري نمودند تشكر كنم؛
و كليه اساتيد، دانشجويان و همكاراني كه بنده را در تهيه هرچه بهتر اين كتابي ياري كردند.
مهدي زارع
تابستان 89
درباره مولفین:
تيم فيليپ كاتلر و گَري آرمسترانگ، آميخته اي از مهارتهايي كه براي نوشتن يك كتاب مقدماتي بي همتاي بازاريابي مناسب بود را
عرضه كرده اند. پروفسور كاتلر يكي از معتبرترين افراد در زمينه بازاريابي است . پروفسور آرمسترانگ نيز يكي از اس اتيد معتبر
دانشكده هاي مديريت مي باشد. اين دو به كمك هم، دنياي پيچده بازاريابي را كاربردي، دست يافتني، و لذت بخش كرد هاند.
فيليپ كاتلر يكي از معتبرترين افراد در زمينه بازاريابي است. او پروفسور ممتاز مورد تأييد اس. سي. جانسون اند سان در زمينه
بازاريابي بين الملل بوده و در دانشكده مديريت كلوگ دانشگاه نورت وِست تدريس مي كند. او مدرك كارشناسي ارشد را از دانشگاه
شيكاگو و مدرك دكترا را از دانشگاه ام آي تي در زمينه اقتصاد دريافت كرد . دكتر كاتلر نويسنده كتاب مديريت بازاريابي نيز
مي باشد كه ويرايش سيزدهم آن در حال حاضر به چاپ رسيده اس ت . اين كتاب، معرو ف ترين و پر استفاد ه ترين كتاب در
دانشكده هاي مديريت است. او بيش از 20 كتاب موفق ديگر و بالغ بر 100 مقاله در نشريات معتبر به چاپ رسانده است . وي تنها
كسي است كه تا به حال 3 بار موفق به دريافت جايزه آلفا كاپا ساي شده كه براي بهترين مقاله چاپ شده در ژورنال آو ماركتينگ
اعطا مي گردد. همچنين نام او به عنوان اولين فرد دريافت كننده دو جايزه مهم نيز ثبت شده است: جايزه سال برجسته ترين استاد
بازاريابي كه توسط انجمن بازاريابان آمريكا اعطا مي شود و جايزه فيليپ كاتلر براي برتري در بازاريابي خدمات درماني كه توسط
آكادمي بازاريابي خدمات درماني اعطا مي گردد. ديگر نشانهاي مهم دريافت شده شامل اين موارد است: جايزه استاد ممتاز آكادمي
دانش بازاريابي، دكتراي افتخاري از دانشگاه استكهلم، دانشگاه زوريخ، دانشگاه مديريت و اقتصاد آتنس، دانشگاه دپاول، دانشكده
مديريت و اقتصاد كرَ كاو، گروه اچ اي سي در پاريس، دانشگاه مديريت عمومي و دانش اق تصاد بوداپِست، و دانشكده مديريت و
اقتصاد ويِن. در نظرسنجي كه اخيراً توسط مجله فاينَنشيال تاميز در بين 1000 نفر از مديران ارشد شركتهاي بزرگ دنيا انجام شد،
در قرن بيست و يكم قرار گرفت. « تأثيرگذارترين نويسندگان/معلمان كسب و كار » پروفسور كاتلر در جايگاه چهارم
پروفسور كاتلر، در زمينه استراتژي و برنامه ريزي بازاريابي، سازمان بازاريابي، و بازاريابي بين المللي، مشاور بسياري از شركتهاي
آمريكايي و خارجي هم بوده است. او مدير كالج بازاريابي بوده كه زير مجموعه مؤسسه دانش مديريت است، يكي از مديران انجمن
بازاريابان آمريكا، امين انجمن دانش بازاريابي، مدير گروه مك، يكي از اعضاي هيأت مشورتي يانكلوويچ، يكي از اعضاي هيأت
مشورتي كُپِرنيكوس، و يكي از اعضاي هيأت مشورتي بنياد دراكر نيز بوده است. او بارها به اروپا، آسيا، و آمريكاي جنوبي سفر كرده و
براي بسياري از شركتها، در مورد فرصتهاي بازاريابي بي نالمللي سخنراني كرده است.
گَري آرمسترانگ پروفسور ممتاز كريست دبِليو. بِلَك وِل در دانشكده مديريت كنان-فلَگر در دانشگاه كاروليناي شمالي در چاپِل
هيل مي باشد. او مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد بازرگاني را از دانشگاه ايالتي وِين در ديترويت و مدرك دكتراي بازاريابي را از
دانشگاه نورث وِسترن دريافت كرد. دكتر آرمسترانگ مقالات زيادي را در مجلات معتبر مديريت به چاپ رسانده است . او به عنوان
مشاور و محقق، با شركتهاي زيادي در زمينه تحقيقات بازاريابي، مديريت فروش، و استراتژي بازاريابي همكاري ك ر ده است . اما
پروفسور آرمسترانگ در درجه اول به تدريس علاقه دارد. وي، تنها پروفسوري در دانشگاه كاروليناي شمالي در چاپِل هيل است كه
درجه ممتاز پروفسوري در تدريس را به صورت دائمي در اختيار دارد. او در تدريس و سرپرستي برنامه كنا ن -فلَگر خيلي فعال
مي باشد. سمتهاي مديريتي اخير او شامل اين موارد است: مدير گروه بازاريابي، مدير همكار برنامه مديريت، مدير برنامه افتخارات
مديريتي، و غيره. وي با گروههاي دانشجويي از نزديك همكاري كرده و تا بحال چندين جايزه در سطح دانشگاه و دانشكده دريافت
، كرده است. او تنها كسي ا ست كه مكرراً جايزه برتري آموزش ليسانس را دريافت كرده است؛ تا به حال سه بار . در سال 2004
پروفسور آرمسترانگ جايزه هيأت امنا يو ان سي را براي برتي در تدريس دريافت كرد كه بالاترين جايزه اي است كه در دانشگاه
كاروليناي شمالي در چاپِل هيل اعطا مي شود.
چند صفحه اول:
آشنايي ابتدايي با مفهوم:
به دنياي مهيج بازاريابي خوش آمديد! در شروع اين فصل، با مفهوم اصلي بازاريابي آشنا مي شويد. بحث را با يك سوال ساده آغاز مي كنيم؛
بازاريابي چيست؟ بازاريابي در يك كلام، مديريت رابطه سودمند با مشتري است. هدف بازاريابي ايجاد ارزش براي مشتري و جذب ارزش در
ازاي ارزش ايجاد شده است. فصل يك، پيرامون پنج موضوع سازماندهي شده است؛ از درك نيازهاي مشتري شروع م ي كنيم، از طراحي
استراتژي و برنامه بازاريابي مشتري مدار استفاده مي كنيم تا بتوانيم با مشتري رابطه برقرار كنيم و از او براي شركت ارزش بدست آوريم .
وقتي با اين مفاهيم آشنا شديد و معني آنها را از دي دگاه خودتان درك كرديد، بستر لازم براي ادامه مطالب ايجاد خواهد شد.
براي شروع، به بررسي نَسكار مي پردازيم. نَسكار، طي يك دوره كوتاه، از محلي براي وقت گذراني افراد بيكار و الاف، به پديده اي ملي در
زمينه بازاريابي تبديل شد؛ اما چگونه؟ با ايجاد ارزش براي ميليونها نفر از طرفدارانش. در مقابل، نَسكار هم توانست ارزش فوق العاد ه اي از
طرف طرفدارانش، هم براي خود و هم براي حمايت كنندگانش كسب كند. حالا به بررسي دقيق اين موضوع مي پردازيم.
وقتي به نَسكار فكر مي كنيد، چه چيزي به ذهنتان مي رسد؟ يك
مشت آدم فقير و درس نخوانده كه در حال سيگار كشيدن هستند ؟
دوباره فكر كنيد! امروزه، نَسكار(انجمن ملي مسابقات اتومبيل ران ي )
فراتر از اين حرفها است. در حقيقت، تبديل به يك سازمان بازاريابي
بزگ شده و از نظر طرفدارانش، بسيار گسترده تر از مسابقه بين چند
ماشين است؛ تجرب هاي كاملاً دربرگيرنده و هيجان انگيز!
ديد كليشه اي را كنار بگذاريد. نَسكار، به دومين برنامه پرمخاطب
مخاطبان بيشتري NFL ورزشي در تلويزيون تبديل شده است (فقط
دارد). علاقه مندان آن، جوان، مرفه و به طور قطعي اهل خانواده
هستند. علاوه بر آن، 75 ميليون نفر( 4 نفر از هر 10 نفر آمريكايي )
دائماً اين مسابقات را مشاهده كرده و يا نتايج آنرا پيگيري مي كنن د. از
همه مهمتر اينكه، طرفداران آن، در موارد مربوط به نَسكار به طور
احساساتي عمل مي كنند؛ يعني يك طرفدار احساساتي، هر ساله براي
چيزهاي مرتبط به نَسكار، مثل لباس، كلكسيون و موارد مشابه در
حدود 700 دلار خرج مي كند. نَسكار، همچنين از نظر قدرت فرهنگي
نيز قابل بررسي است؛ سياستمداران تقلاي زيادي مي كنند تا نظر
موافق پدران نَسكار را جلب كنند.
اسرار نَسكار چيست؟ اين موفقيت باورنكردني، نتيجه تمركز بر
يك ايده متفكرانه است: ايجاد رابطه بادوام با مشتري . اين رابطه با
طرفداران، از طريق مجموعه اي منظم از مسابقات، پوشش كامل
رسانه اي و يك وب سايت جذاب و گيرا ايجاد شده است.
هرساله، تماشاچيان توسط شركت در تورهاي ملي به بيش از دو
جين مسير مسابقه در سراسر آمريكا سفر كرده و به مشاهده اين
مسابقات مي پردازند.مسابقات نَسكار، از هر مسابقه ديگري در آمريك ا
شلوغ تر اس ت. در مسابقه دي تون كه اخيراً برگزار شد، بيش از
200،000 نفر شركت كردند كه بيش از دو برابر جمعيتي بود كه در
مسابقات سوپر بول حضور داشتند.
در اين رويدادها، تماشاچيان، در اطراف مسير مسابقه به تماشاي
ماشينها مي پردازند و با صداي بلند آنها را تشويق مي كنند، به ديدار
رانندگان مي روند و داستانهايي را براي ديگر علاق ه مندان تعريف
مي كنند. همچنين به برپايي در محلهاي مشخص شده كمپهايي برپا
مي كنند و حتي در آنجا طبخ غذا نيز انجام م يدهند.
تعداد صفحات: 210
( علاقه داشتیم این مطالب را هم مانند دیگر مطالب سایت رایگان قرار دهیم ولی سایت یک نتورکر هیچ اسپانسر مالی ندارد و به هیچ شرکتی وابسته نیست لذا اجبارا مجبور به این کار شدیم و همچنین جزوه ها مربوط به تیم این سایت می باشد.)
در صورت عدم رضایت به ما ایمیل بزنید تا مبلغ تماما پس داده شود.
malekteam93@gmail.com
با تشکر
لینک دانلود پی دی اف:
شما میتوانید این محصول را با استفاده از این لینک با 40 درصد تخفیف دانلود نمایید.
نظرات ارسال شده