آخرین ارسالی های انجمن

طرح ماتريسي
اين نوع طرح، توسط ۱۲ ٪ شرکتها مورد استفاده قرار می گيرد. نکات کليدي آن عبارتند از:
تعداد افرادي که شخصًا مي توانيد در خط اول خود، جذب کنيد محدود است (که به آن
ماتريسي محدود گفته مي شود.)
افرادي که شخصًا جذب کرده ايد، يک خط زير شما هستند يعني اعضا مستقيم شما را سطح
دوم و اعضا خط دوم را سطح سوم و به همين ترتيب مي نامند.
تعداد سطوح گروه (که عمق گفته مي شود) نيز محدود است.
هر فردي که علاوه بر محدوديت خود جذب کنيد، يک سطح نزول مي کند. که آنرا سر ريز
مي گويند.
يکي از شرکتهايي است که از اين نوع طرح استفاده مي کند. Melaleuca شرکت
طرح باينري
فقط ۶٪ شرکتها از اين نوع طرح بهره م يبرند. اين نوع طرح به دليل داشتن پتانسيل هرمي شدن،
چندان مورد توجه شرکتها نيست. نکات کليدي آن عبارتند از:
تنها دو نفر يا پا را مي توانيد در سطح اول خود جذب کنيد.
ديگر افراد جذب شده شما، سطح دوم و سوم و غيره خواهند بود.
خود، پورسانت مي گيريد. (leg) شما براساس برقراري تعادل ميان دو پاي
ممکن است به شما اجازه بدهند، سود پرداخت نشده فروشهاي قبلي را طلب داشته باشيد.
برخي از طرحها مي گذارند که يک ماتريس دوم را شکل دهيد.
از نمونه شرکتهايي است که از اين نوع طرح استفاده م يکند. USANA شرکت
*******
گيج شده اید؟ شما اولين و آخرين نفري نيستيد که طرحهاي پاداش را پيچيده ميخواند. ولي
تسليم نشويد
از این مطلب استفاده کرده اید؟
طرح درامدی شکرت شما چگونه است؟
برگرفته از کتاب سوپر استار بازاریابی شبکه ای شوید:
لینک دانلود:
http://www.1networker.ir/post/10/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html
نظرات ارسال شده