close
تبلیغات در اینترنت
استاده شش مهارت اصلی بشوید

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 41
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 301
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 189
  • بازديد ديروز : 194
  • بازديد کننده امروز : 82
  • بازديد کننده ديروز : 108
  • گوگل امروز : 40
  • گوگل ديروز: 44
  • بازديد هفته : 1,590
  • بازديد ماه : 5,265
  • بازديد سال : 76,880
  • بازديد کلي : 524,052
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 34.237.76.91
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی 1 1595 ehsanba
7 راز افراد موفق 0 1248 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 652 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 1044 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 558 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 527 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 563 leader_niosha
زندگی نامه مارک زاکربرگ 1 1195 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 592 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 1587 leader_niosha
زندگی نامه بیل گیتس 0 747 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 706 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 521 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 1744 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 711 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 890 sorosh_rz
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 0 694 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 886 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 1284 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 823 sorosh_rz

از خود بپرسيد:

۱- قلق کداميک از ابزارها را فرا گرفته ام:

زما نبندي: بگذاريد دفتر سررسيد شما به اين پرسش، پاسخ بدهد. 

داوطلب گيري: آيا هميشه همکاران جديدي را يافته و با آنها قرارداد م يبندم؟ 

فروش:  چقدر به عدد فروش متوسط محصولاتم به هر مشتري نزديکم؟ 

ساخت روابط: آيا دايره دوستان و همکاران من در حال گسترش است؟ 

مربيگري: آيا افرادي که جذب مي کنم پس از گذشت شش تا دوازده هفته، فعال باقي 

مي مانند؟ آيا مؤثر هستند؟

مديريت: آيا مهار کسب و کارم در دستان خودم است؟ 

 

 

 

 

۲- بايد روي کدام ابزار، بيشتر وقت صرف کنم تا استادش بشوم؟

- --------------------------------------------------------- --------

- --------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------

- -------------------------------------------------------------------

۳- در ابتدا بايد توجهم را به کدام ابزار معطوف کنم؟

- -----------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------

- ----------------------------------------------------- ---------------

- -------------------------------------------------------------------

 

 

بر گرفته از کتاب سوپر استار بازارابی شبکه ای شویم.

 

لینک دانلود :



 http://www.1networker.ir/post/10/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ
همه چیز از یک وبلاگ اطلاع رسانی شروع شد! زمانی که وارد این صنعت شدم خودم را در دنیایی یافتم که هنوز در ایران به درستی پایه گذاری نشده بود! از منابع خارجی شروع کردم و اطلاعات خود را هر چه بیشتر در مورد این صنعت بالا بردم...هر چه می آموختم در یک وبلاگ برای افراد مجموعه ام قرار میدادم...رفته رفته بازدید وبلاگ بالا رفت و متوجه شدم مطالب برای دیگران هم مفید است...امروزه حتی با وجود آموزش هایی که در شرکت ها وجود دارد بعضی از بازاریابان هنوز هم از روش های اشتباه استفاده میکنند و خواه ناخواه چهره این صنعت را لکه دار میکنند...از آن موقع بود که تصمیم گرفتم آن وبلاگ را به یک وبسایت همگانی بدون جبهه گیری درباره هر شرکتی بنا بگذارم...رفته رفته دوستانی از راه رسیدند و به من در تکمیل این مهم کمک کردند...امروز تنها هدف این سایت بالا بردن سطح درک و اطلاعات مردم از بازاریابی شبکه ای میباشد.امید واریم در کنار هم بتوانیم راه رشد این صنعت را هر چه بیشتر در کشور عزیزمان باز نماییم. با احترام. مدیر سایت

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟















بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)













2