close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ - 32

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 41
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 299
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 74
  • بازديد ديروز : 602
  • بازديد کننده امروز : 5
  • بازديد کننده ديروز : 61
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل ديروز: 28
  • بازديد هفته : 74
  • بازديد ماه : 3,378
  • بازديد سال : 7,506
  • بازديد کلي : 400,486
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.198.104.202
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی 1 853 ehsanba
7 راز افراد موفق 0 748 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 372 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 482 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 324 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 331 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 334 leader_niosha
زندگی نامه مارک زاکربرگ 1 621 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 322 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 951 leader_niosha
زندگی نامه بیل گیتس 0 390 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 401 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 269 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 1030 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 388 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 512 sorosh_rz
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 0 404 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 521 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 605 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 435 sorosh_rz

به نقل از هِنري فورد،

 چه فکر کني که ميتواني، يا فکر کني که نميتواني، در هر دو صورت حق با توست.

 

 

باور، سوختِ محرک بازاريابان شبک هايست و قدرت و ضعف شما در کارتان با انداز هي باورتان

متناسب است. شما بايد:

به کسب و کارتان باور داشته باشيد. 

به شرکتي که با آن همکاري مي کنيد باور داشته باشيد. 

به فرصت کاري و يا محصولاتي که معرفي مي کنيد باور داشته باشيد. 

و بالاتر از همه... بايد به خودتان باور داشته باشيد. 

وقتي به خودتان باور داشته باشيد، خود را از بندِ توقعات و فعاليتهاي ديگران آزاد کرده و آماده ي

روبه رويي با نوسانات و پيچ و خمهاي رشدِ کسب و کارتان مي شويد.

عدم اعتماد به نفس، سرعتتان را کم ميکند. اگر پيش از شروع، ترديدهاي خود را دور بريزيد،

مي توانيد سريع تر و روان تر به سوي اهدافتان حرکت کنيد.

ساده است ولي بسياري از ما احساس ترديد و بيکفايتي را در خود « خودت را باور کن »

نگه مي داريم. پس اول ببينيم شما باورهاي خود را چگونه به دست آورده ايد.

اغلب باورهاي شما در زمان نوجواني شکل گرفته اند - از پيامهاي ارسال شده توسط والدين يا

افراد مؤثر ديگر در زندگي شما از قبيل هم سن و سالان يا آموزگاران شما.

 

همه ما آنقدر خوش بخت نبوديم که در محيطي فرهنگي بزرگ شده باشيم. جايي که اطرافيانمان

اهميتِ شکل گيري اعتماد به نفس ما را مي دانستند. افرادي که ما را بزرگ کرده اند احتما ًلا پيامهاي

نادرستي به ما داده اند که ناشي از ضعفهاي خودشان يا بازتابي از تزلزل درونيشان بوده است.

باقي ما، عليرغم بهره بردن از حمايت عشقي، احتما ًلا در شنيدن يا به خاطر سپردن آنچه

مي خواستيم، سليقه اي عمل کرده ايم. به دلايل گوناگون، مثلا چون يکي از آن بچه باحالهاي مدرسه

نبوديم، شروع کرديم به چسباندن وصله هاي منفي به خودمان و قبل از آنکه به خودمان بياييم، اين

وصله ها در تار و پود ما فرو رفتند و اثر کردند.

تجربيات گذشته شما هرچه مي خواهد باشد، هر وقت که بخواهيد مي توانيد شروع به پاک کردن

لوح خود کنيد. شايد زمان ببرد ولي هر قدِم مثبت، آنچه را که از دشمن خود گرفته ايد نابود ميسازد.

شما از دشمن خود اين ها را گرفته ايد: اعتماد به نفس ضعيف و نداشتن حق مسلم براي بهترين بودن و

داشتن بهترينها.

قبل از شروع بايد بدانيد که باورها از درون شما نشأت مي گيرند پس مسئوليت احساس قدرت يا

ضعف خود را بپذيريد. به عنوان يک بزرگسال، آزاديد که خودتان باورهايتان را شکل بدهيد. گذشته ي

شما هرچه بوده گذشته. اکنون، مهار زندگي شما در دستان خودتان است.

نود درصد همه ارتباطات، گفتگوي دروني است. پخش مکرِر نوار منفي درون ذهنتان، فقط عمق

شيار منفي بافي را در مغز شما بيشتر کرده و توانايي شما را براي دست يابي به اهدافتان نابود مي کند.

بايد نوارهاي مثبت هم در ذهنتان پخش کنيد.

با نوشتن فهرستي از صفتهاي عالي خود شروع کنيد - مهرباني، همدردي، بينش، صداقت، هوش

يا خلاقيت. به زمينه هايي توجه کنيد که در آنها بهتريد. فکر کنيد که چه والد، همسر، پسر يا دختر، يا

دوست مهرباني هستيد. به اراده، انرژي و تمرکزي فکر کنيد که شما را به اين نقطه در زندگيتان

رسانده است و به همه کارهاي خوبي که انجام داده ايد. به آغاز سفر فکر کنيد و ببينيد در زندگي تا

کجاها پيش رفته ايد.

 

انتقادها را پالايش کنيد. اگر انتقاد، وارد بود از کسي که اين لطف را به شما کرده تشکر نماييد

(حتي اگر در لحظه انتقاد، دلتان ميخواهد گوينده را دو دستي خفه کنيد!) و آنرا فرصتي براي رشد

خود در نظر بگيريد. مث لا فرض کنيد به شما ميگويند خيلي تنبل هستيد و نمي توانيد در بازاريابي

شبکه اي موفق بشويد. اول تأمل کنيد. شايد مشکل شما تنبلي نباشد. تنبلها، کسب و کار خودشان را

راه اندازي نمي کنند يا براي تغيير زندگيشان، هدف تعيين نمي نمايند. شايد به خاطر اين باشد که فشار

زياد مسئوليتها و مشکلاتِ حل نشده، انرژي شما را تحليل برده است. در اين حالت، يک قدم به

عقب برگشته و ببينيد چه چيزي در زندگي براي شما مهم است و چه چيزي را بايد رها کنيد.

شما، خطاها و لغزشهايتان نيستيد. آنها فقط نشانه هستند. تنها افرادي که هميشه کارشان درست

است آنهايي هستند که هرگز کار جديدي انجام نميدهند و بازي بي خطر مي کنند. چه چيزي از اين

بدتر؟ لياقت شما، داشتن زندگي پرهيجا نتر و کاميابي بيشتر است حتي اگر در اين ميان، چيزهايي نيز

فدا شوند.

به ياد داشته باشيد که قضاوت ديگران تحت تأثير شخصيت و تجربيات آنهاست. شما، خودتان

هستيد: بي نظير و فوق العاده! شما مي توانيد هر شحصيتي که ميخواهيد باشيد، هرچه مي خواهيد داشته

باشيد و وقتي به خودتان باور داشته باشيد، زندگي اي خواهيد داشت که فقط در روياها قابل تصور

است.

اگر در جمعي هستيد که در آن، احساس ناامني ميکنيد، از آنها فاصله گرفته و در عوض به دنبال

افرادي مثبت، پرانگيزه و حامي بگرديد.

اعتماد به نفس خود را با هر بازخورد و تعريف مثبت که دريافتم يکنيد بالا ببريد. بدي را از

خود دور کرده و خوبي را به جان بخريد تا شور و هيجانتان تقويت شود. آنهايي که شما را سهوًا يا

عمدًا آزرده اند، ببخشيد و به راهتان ادامه دهيد.

يادتان باشد ما افرادي را دوست داريم که ما را دوست داشته باشند پس ديگران را دوست داشته

باشيد، به احساسات آنها علاقه نشان داده و به زندگيشان توجه کنيد. در هنگام تعريف کردن،

سخاوتمند باشيد. خودتان بهتر مي دانيد که بيتفاوتي، بياعتنايي و غيبت ميتواند چقدر مضر باشد.

قبل از دست يابي به اعتماد به نفس، بايد شعور و وجدان خود را بيدار کنيد.

 

از همه مهمتر، ياد بگيريد که ميان واقعيت و توهم تفاوت قائل شويد. مغز ما دو طرف دارد:

عقلاني و احساسي. طرف احساسي ما واکنش نشان داده و کمکمان مي کند که در موقعيتهاي

خطرناک، بي معطلي عمل کنيم. گاهي وقتي خطر واقعي وجود ندارد، به طرف احساسي مغز خود

اجازه مي دهيم که فشار عصبي الکي ايجاد کند.

طرف عقلاني ما، کنشگرا است. از آن براي تصميم گيري و حل مسائل -بيشتر بر پايه منطق و نه

احساس - استفاده مي کنيم. وقتي باورهاي خود را زير سوال مي بريم از طرف عقلاني مغز خود استفاده

مي کنيم. بياموزيد زماني که تحت فشار قرار مي گيريد بين اين دو طرف، تفاوت قائل شويد. سعي

کنيد فاصله اي بين مشکل و راه حل بيندازيد. زمان، روشن کننده ي خوبي است.

تصميمي آگاهانه بگيريد که با خودتان همان قدر مهربان باشيد که با ديگران هستيد. وقتتان را به

غلتيدن در تجربيات گذشته هدر نداده و در عوض روي شخصيتي که ميخواهيد بشويد تمرکز کنيد.

صرفًا به اين دليل که کاري را قبلا نتوانسته ايد انجام بدهيد به اين معني نيست که اکنون هم

اگر نگاهتان به آينه «. گذشته ها گذشته. بايد امروز را غنيمت بشمارم » نمي توانيد. به خودتان بگوييد

عقب باشد نمي توانيد به پيش برانيد.

اگر مشکلات شخصي و جدّي داريد، نااميد نشويد. همه مشکلات شخصي و جدّي دارند.

شايد شنيده ايد که ميکل آنژ، مجسمه بي نظير داوود را از دل يک تکه سنگ مرمر بيرون کشيد. ولي

شايد ندانيد که او روي يک سنگ دست نخورده کار نکرده بود. دو سنگتراش ديگر روي آن سنگ،

کار کرده بودند ولي چون ب هنظرشان، سنگِ به درد بخوري نبود آنرا دور انداخته بودند. به نظرم ميکل

آنژ نيز مثل ما مي دانست: مهم نيست با چه شروع ميکني؛ مهم، اين است که از آنچه داري، چه

ميسازي.

هيچکس، کامل نيست. روي قدرتهاي خود تمرکز کرده و همزمان با ساخت حرفه و زندگيتان،

رشد کنيد. ضعفها را مشخص کرده و روي آنها کار کنيد. تفکر منفي، آنهم بدون نقش هي مشخصي

براي بهبود اوضاع، بي فايده و منجر به نابودي است. براي همين به آن فکر  گند مي گوييم!

 

خبر خوب اينکه تقريبًا همه ي بازاريابان شبکه اي  که ديده ام، در راهِ رسيدن به اهدافشان، رشدِ

فردي چشمگيري را تجربه کرده اند. مهم اين است که شما نيت کرده ايد به پيش برويد. تغيير زندگي،

شهامت مي خواهد. وقتي نتايج، يکي يکي خود را نمايان مي کنند، اعتماد به نفس هم پيدا مي شود. اول

شهامت، بعدًا اعتماد به نفس.

خواهيد ديد که بايد قوي باشيد زيرا طبيعتِ بازاريابي شبک هاي چنين است که پيوسته بايد خود را

درون گود قرار دهيم. َترد شدن، همراه هميشگي اين قلمرو است. نمي توانيد از تجربه ي خطاها يا

شنيدن پاسخ منفي، اجتناب کنيد ولي با ايمان داشتن به خودتان، مي توانيد دوران تلخ و شيرين را

پشت سر بگذاريد.

شکل گيري اعتماد به نفس سالم، فقط مختص شما نيست. خودباوري شما بايد به سازمانِ در حال

رشدتان نيز سرايت پيدا کند. وقتي روي خودباوريتان کار مي کنيد نه تنها به خودتان کمک مي کنيد

بلکه مهارتهايي را شکل مي دهيد که شما را قادر م يسازند به ديگران کمک کنيد. هرچه قدرت دروني

شما بيشتر باشد، چيزهاي بيشتري براي ارائه کردن داريد و احتمال اينکه سازماني متشکل از افراد

وفادار و متعهد بسازيد بيشتر مي شود.

 

 بر گرفته از کتاب چگونه  سوپر استار بازاریابی شبکه ای شویم

 

 

 

 

دانلود کتاب  یک سوپر استار بازاریابی شبکه ای شویم

درباره ما

مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ
همه چیز از یک وبلاگ اطلاع رسانی شروع شد! زمانی که وارد این صنعت شدم خودم را در دنیایی یافتم که هنوز در ایران به درستی پایه گذاری نشده بود! از منابع خارجی شروع کردم و اطلاعات خود را هر چه بیشتر در مورد این صنعت بالا بردم...هر چه می آموختم در یک وبلاگ برای افراد مجموعه ام قرار میدادم...رفته رفته بازدید وبلاگ بالا رفت و متوجه شدم مطالب برای دیگران هم مفید است...امروزه حتی با وجود آموزش هایی که در شرکت ها وجود دارد بعضی از بازاریابان هنوز هم از روش های اشتباه استفاده میکنند و خواه ناخواه چهره این صنعت را لکه دار میکنند...از آن موقع بود که تصمیم گرفتم آن وبلاگ را به یک وبسایت همگانی بدون جبهه گیری درباره هر شرکتی بنا بگذارم...رفته رفته دوستانی از راه رسیدند و به من در تکمیل این مهم کمک کردند...امروز تنها هدف این سایت بالا بردن سطح درک و اطلاعات مردم از بازاریابی شبکه ای میباشد.امید واریم در کنار هم بتوانیم راه رشد این صنعت را هر چه بیشتر در کشور عزیزمان باز نماییم. با احترام. مدیر سایت

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟















بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)













2