close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ - 29

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 41
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 300
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 164
  • بازديد ديروز : 506
  • بازديد کننده امروز : 18
  • بازديد کننده ديروز : 52
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل ديروز: 30
  • بازديد هفته : 1,584
  • بازديد ماه : 4,994
  • بازديد سال : 41,499
  • بازديد کلي : 434,479
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.147.142.16
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی 1 1051 ehsanba
7 راز افراد موفق 0 883 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 460 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 629 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 388 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 384 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 395 leader_niosha
زندگی نامه مارک زاکربرگ 1 839 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 405 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 1166 leader_niosha
زندگی نامه بیل گیتس 0 515 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 517 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 331 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 1205 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 466 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 610 sorosh_rz
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 0 489 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 616 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 778 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 551 sorosh_rz

طرح ماتريسي

اين نوع طرح، توسط ۱۲ ٪ شرکتها مورد استفاده قرار می گيرد. نکات کليدي آن عبارتند از:

تعداد افرادي که شخصًا مي توانيد در خط اول خود، جذب کنيد محدود است (که به آن 

ماتريسي محدود گفته مي شود.)

افرادي که شخصًا جذب کرده ايد، يک خط زير شما هستند يعني اعضا مستقيم شما را سطح 

دوم و اعضا خط دوم را سطح سوم و به همين ترتيب مي نامند.

تعداد سطوح گروه (که عمق گفته مي شود) نيز محدود است. 

هر فردي که علاوه بر محدوديت خود جذب کنيد، يک سطح نزول مي کند. که آنرا سر ريز 

مي گويند.

يکي از شرکتهايي است که از اين نوع طرح استفاده مي کند. Melaleuca شرکت

طرح باينري

فقط ۶٪ شرکتها از اين نوع طرح بهره م يبرند. اين نوع طرح به دليل داشتن پتانسيل هرمي شدن،

چندان مورد توجه شرکتها نيست. نکات کليدي آن عبارتند از:

تنها دو نفر يا پا را مي توانيد در سطح اول خود جذب کنيد. 

ديگر افراد جذب شده شما، سطح دوم و سوم و غيره خواهند بود. 

 

 

 

خود، پورسانت مي گيريد. (leg) شما براساس برقراري تعادل ميان دو پاي 

ممکن است به شما اجازه بدهند، سود پرداخت نشده فروشهاي قبلي را طلب داشته باشيد. 

برخي از طرحها مي گذارند که يک ماتريس دوم را شکل دهيد. 

از نمونه شرکتهايي است که از اين نوع طرح استفاده م يکند. USANA شرکت

*******

گيج شده اید؟ شما اولين و آخرين نفري نيستيد که طرحهاي پاداش را پيچيده ميخواند. ولي

تسليم نشويد

 

از این مطلب استفاده کرده اید؟

طرح درامدی شکرت شما چگونه است؟

 

برگرفته از کتاب سوپر استار بازاریابی شبکه ای شوید:



لینک دانلود:

http://www.1networker.ir/post/10/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html 

درباره ما

مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ
همه چیز از یک وبلاگ اطلاع رسانی شروع شد! زمانی که وارد این صنعت شدم خودم را در دنیایی یافتم که هنوز در ایران به درستی پایه گذاری نشده بود! از منابع خارجی شروع کردم و اطلاعات خود را هر چه بیشتر در مورد این صنعت بالا بردم...هر چه می آموختم در یک وبلاگ برای افراد مجموعه ام قرار میدادم...رفته رفته بازدید وبلاگ بالا رفت و متوجه شدم مطالب برای دیگران هم مفید است...امروزه حتی با وجود آموزش هایی که در شرکت ها وجود دارد بعضی از بازاریابان هنوز هم از روش های اشتباه استفاده میکنند و خواه ناخواه چهره این صنعت را لکه دار میکنند...از آن موقع بود که تصمیم گرفتم آن وبلاگ را به یک وبسایت همگانی بدون جبهه گیری درباره هر شرکتی بنا بگذارم...رفته رفته دوستانی از راه رسیدند و به من در تکمیل این مهم کمک کردند...امروز تنها هدف این سایت بالا بردن سطح درک و اطلاعات مردم از بازاریابی شبکه ای میباشد.امید واریم در کنار هم بتوانیم راه رشد این صنعت را هر چه بیشتر در کشور عزیزمان باز نماییم. با احترام. مدیر سایت

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟















بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)













2