close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ - 27

ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 41
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 299
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 79
  • بازديد ديروز : 162
  • بازديد کننده امروز : 38
  • بازديد کننده ديروز : 64
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل ديروز: 20
  • بازديد هفته : 79
  • بازديد ماه : 5,137
  • بازديد سال : 9,265
  • بازديد کلي : 402,245
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.224.216.155
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

اطلاعات

    آیا دوست دارید در این سایت با حدود 300 بازدید روزانه مقاله خود را  انتشار داده و نویسنده افتخاری ما باشید؟

    روی این لینک کلیک کرده و خیلی سریع عضو شوید و پس از آن به راحتی میتوانید اقدام به نشر مقاله خود نمایید.

کدهای اختصاصی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی 1 869 ehsanba
7 راز افراد موفق 0 752 leader_niosha
مصاحبه با حسام آرمندهی مدیر عامل اپلیکیشن بازار 0 375 leader_niosha
زندگی نامه کاظم قلم چی ( نبض آموزش کشور) 0 489 leader_niosha
زندگی نامه شاهرخ ظهیری( پيشكسوت صنعت غذايي كشور و مبدع سس مايونز در كشور) 0 324 leader_niosha
زندگی نامه محمدصدر هاشمي‌نژاد( بانكدار، صاحب 60 شركت، يكي از بزرگ‌ترين پيمانكاران) 0 333 leader_niosha
زندگی نامه عسگر اولادی( بزرگ‌ترين صادركننده خشكبار كشور) 0 335 leader_niosha
زندگی نامه مارک زاکربرگ 1 626 leader_niosha
زندگی نامه احد عظیم زاده( بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده فرش دستباف كشور) 0 324 leader_niosha
زندگی نامه ری کراک موسس مک دونالد 0 961 leader_niosha
زندگی نامه بیل گیتس 0 393 leader_niosha
زندگی نامه استیو جابز 0 405 leader_niosha
دانلودرایگان کتاب مدیریت سازمان رابينز، استيفن پي. و سنزو، ديويد اي.دي.، 0 271 leader_niosha
کتاب مارک جوینر:فروش در 3 ثانیه 0 1037 sorosh_rz
بازار گرم خود را داغ کنید! 0 390 sorosh_rz
در بازار بد چگونه بفروشیم؟ 0 515 sorosh_rz
خلاصه کتاب موفقیت شغلی:نحوه فروش بیشتر! 0 409 sorosh_rz
تکنیک های قدرتمند فروش 0 527 sorosh_rz
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب درباره موفقیت 0 615 sorosh_rz
خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت 0 441 sorosh_rz

چرخ را دوباره اختراع نکن

 

وقتي قرارداد مشاور مستقل را امضا کرديد تا کار خودتان را آغاز کنيد شايد شنيديد که گفتند

اين جمله، به خوبي مقصود بازاريابي .« شما براي خودتان وارد اين حرفه شده ايد ولي تنها نيستيد »

شبکه اي را نشان مي دهد.

با اينکه شما ۱۰۰ ٪ مسئول نتايج و پيامدهاي زندگيتان هستيد ولي شرکتي را ب هعنوان شريک کاري

انتخاب کرده ايد.

دليلتان هرچه باشد -عاشق محصولات شد هايد، از طرح پاداش خوشتان آمده يا کسي يک فرصت

عالي به شما پيشنهاد داده - حالا شراکت قدرتمندي با شرکت خود داريد.

برعکس بسياري از صاحب کاران که تا خرخره زير قرض مي روند تا سرمايه اولي هاي را جور کنند

و جان مي کنند تا کارشان را راه بيندازند، شما شريکي داريد که سرمايه ي هنگفتش در اختيار

شماست. شما کسب و کار کوچکي را با سرماي هي يک شرکت بزرگ اداره م يکنيد. پس با استفاده از

بهترين امکاناتي که در اختيار شما گذاشته مي شود، سود خود را به حداکثر برسانيد. شما فقط براي

چيزهايي که نياز داريد هزينه مي کنيد پس متضرر نمي شويد.

آينده شما و شرکتِ شريک شما با يکديگر گره خورده است. هرچه شما موفق تر باشيد، شرکت

شما موف قتر خواهد بود. شرکت، موفقيت شما را مي خواهد.

خيلي مهم است که هر دو طرف، ارتباط خوبي را شکل داده و حفظ کنند. ارتباطي برمبناي درک

متقابل، اعتماد، احترام و وفاداري.

تمامي حقوق مادي و معنوي اين کتاب به مترجم )نيما عربشاهي( تعلق دارد

 

فرهنگ، محصولات، طرح پاداش، سابقه و الگوهاي انساني هر شرکت، منحصر به خودش است.

همه الگوها (افراد موفق) مدارک زنده اي هستند که عملکرد درست اين سيستم را نشان مي دهند. شما

از روز اول به اين منابع دسترسي داريد. اين مزيت را دو دستي بچسبيد.

شايد از هر کاري که شرکتِ شريکتان مي کند خوشتان نيايد. يادتان باشد که شرکت، با تعداد

زيادي مشاور ديگر مانند شما شريک است که هر کدام، اهداف و شرايط مختلفي دارند. منطقي نيست

که توقع داشته باشيد هر کاري که شرکت مي کند در راستاي نيازهاي خاص شما باشد.

مانند هر حرف هي ديگري، اشتباهات گهگاه رخ م يدهند. اشتباهات، عمدي نيستند ( احتما ً لا شما هم

خطا کرده و خواهيد کرد). به انتخاب خود ايمان داشته باشيد. لغزشها، مأيوس کننده هستند ولي تا

آخر دنيا دوام نمي آورند مگر اينکه خودتان بخواهيد چنين بشود.

مث ً لا تمام شدن ناگهاني يک محصول محبوب، دردسرساز است ولي همچنين فرصتي فراهم م يکند

که فروش زيادِ اين محصول را در بوق و کرنا کرده و به مشتريان خود بگوييد که دفعه بعد، يکي

بيشتر بخرند يا به محض اعلام موجودي آن کالا در انبار، سريعتر اقدام به خريد کنند. هميشه در نظر

داشته باشيد که وقتي تبليغ محصولاتِ محبوب و يا جديد شروع مي شود، غالبًا حجم فروش شرکت

از پيش بيني ها فراتر مي رود.

با کسي که شما را جذب شرکت کرده است (حامي خود) و افراد بالاتر که او را جذب کرده اند

ارتباط خوبي برقرار کنيد. آنها دانش و تجربه ي ارزشمندي دارند که از طريق تعليم و آموزش با شما

درميان خواهند گذاشت. آنها موفقيت شما را م يخواهند. هرچه شما موفق تر باشيد، آنها موفق تر

خواهند بود. بياموزيد که تفاوتها را بپذيريد و قضاوت نکنيد تا بتوانيد ارتباط خوبي با شخصيتهاي

گوناگون برقرار کنيد.

از همه مهمتر، سعي نکنيد چرخ را دوبار اختراع کنيد. با سيستم شرکتِ شريک خود خو بگيريد.

براي افراد قبل از شما مفيد بوده پس به درد شما هم مي خورد. آنرا بياموزيد، از آن پي روي کنيد و با

مثال و تمرين، آنرا تکثير نماييد.

 

وقتتان را براي توليد منابع جديد هدر ندهيد. نوابغي در شرکت يا در بين راهبران شرکت شما

هستند که اين کار را برايتان انجام مي دهند -آن هم معمو ً لا ب هطور رايگان!

هرچه وقتتان را بيشتر در خط مقدم کارتان صرف کنيد رتبه ها را با سرعتي بيشتري پشت سر

خواهيد گذاشت. خط مقدم يعني بازاريابي محصولات و معرفي فرصت کاريتان با روش فرد به فرد،

چهره به چهره، با تلفن و يا ايميل. فعاليتهايي که منجر به جذب افراد جديد، قرار ملاقات گذاشتن يا

فروش محصولات نمي شوند، وقت تلف کردن هستند.

*******

هدف شما هر قدر هم بلند پروازانه باشد بايد بدانيد که کسب و کارتان با ت کتک افراد فعالي که

به طور مستقيم يا غيرمستقيم جذب مي کنيد شکل مي گيرد. همانطور که قب ً لا گفتم، کليد موفقيت، تکثير

است. اگر تصميم بگيريد که کار را به روشي غير معمول انجام بدهيد، اين حرفه را پيچيده نموده و

افرادي را که جذب کرد هايد، گيج مي کنيد. تصور کنيد که همه افراد گروه شما، سيستم خاص

خودشان را طراحي بکنند. عجب هرج و مرجي مي شود. سردرگمي به موفقيت نمي انجامد. اغذيه

فروشيهاي مک دونالد يک مثال خوب است. يک سيستم که ۱۷۰۰۰ بار در آمريکا و ۲۶۰۰۰ بار در

سراسر دنيا تکثير شده است. قهوه استارباکس يا باشگاههاي کوروْز از همين دست هاند.

کار شما اجراي سيستم است نه اختراع آن.

کسب و کار خود را يک قطار فرض کنيد. شما قطارتان را به سوي مقصد خاصي مي رانيد. شرکتِ

شريک شما، خط راه آهن را کشيده و ديگران نيز قب ً لا از همين خط عبور کرده اند. ولي شما راننده

قطار هستيد و انگيزه شما ايمان به خودتان، محصولاتتان و فرصت کاريتان است.

ايستگاههايي که در طول مسير م يبينيد، نشانه هاي ميان راه شما هستند که با ديدن آنها، پيشرفتهاي

خود را جشن گرفته و گام بعدي را در سفر برمي داريد. شما کسب و کار بازاريابي شبکه اي را شروع

کرده ايد تا درآمدي عالي و همچنين يک زندگي عالي براي خود بسازيد. يادتان باشد که جشن بگيريد

زيرا جشن گرفت ِ ن پيشرفتها در سفر، بخشي از لذت موفقيت است.

 

سفري نيست که به تنهايي به آن برويد. هرچه افراد بيشتري را با خود ببريد، زودتر به مقصدتان

مي رسيد. شما سفرتان را با واگنهاي خالي شروع م يکنيد. هرچه افراد جديد بيشتري را سوار کرده و

با خود همراه کنيد، انگيزه و ايمان آنها، سوخت بيشتري به موتور قطار داده و سفرتان خوش تر

خواهد شد.

تا مي توانيد ديگران را دعوت کنيد. پيش داوري نکرده و معطل آدمهاي معلل نشويد. هرچه بيشتر

توقف کنيد، سفرتان بيشتر طول کشيده و انرژي افرادي را که با خود همراه کرد هايد بيشتر تحليل

مي بريد. هيچکس معطل شدن و تأخير را دوست ندارد و از آن لذت نمي برد.

نگران تکميل ظرفيت واگنها نباشيد. هرچه افراد بيشتري را جذب کنيد احتمالش بيشتر است که

راهبراني به وجود آمده و مسئوليت واگنهايشان را خودشان به عهده بگيرند. اين انشعابها، قدرتِ موتور

شما را چند برابر مي کنند و هم زمان شما م يتوانيد واگنهاي بيشتري را پر کنيد.

برخي، زماني طولاني را همراه شما هستند در حالي که برخي ديگر، فاصله کوتاهي را با شما

مي مانند. وقتي زود شما را ترک کردند، نااميد نشويد. بازاريابي شبک هاي يک سيستم خراب نيست.

بلکه يک فرصت بشمار مي آيد و واقعيت اين است که نيمي از افرادي که اين کار را شروع م يکنند -

به دلايل عمومًا شخصي - در همان سه ماه اول، دست از کار مي کشند.

بپذيريد هرکسي که شما جذبش م يکنيد همّت، توانايي و شرايط مختلفي در زندگيش دارد. يادتان

باشد هر کدامشان تا هر کجا که با شما همراه باشند، سفرتان را بهتر مي کنند.

سفر به خير!

درباره ما

مشاور بازاریابی شبکه ای|نتورک مارکتینگ
همه چیز از یک وبلاگ اطلاع رسانی شروع شد! زمانی که وارد این صنعت شدم خودم را در دنیایی یافتم که هنوز در ایران به درستی پایه گذاری نشده بود! از منابع خارجی شروع کردم و اطلاعات خود را هر چه بیشتر در مورد این صنعت بالا بردم...هر چه می آموختم در یک وبلاگ برای افراد مجموعه ام قرار میدادم...رفته رفته بازدید وبلاگ بالا رفت و متوجه شدم مطالب برای دیگران هم مفید است...امروزه حتی با وجود آموزش هایی که در شرکت ها وجود دارد بعضی از بازاریابان هنوز هم از روش های اشتباه استفاده میکنند و خواه ناخواه چهره این صنعت را لکه دار میکنند...از آن موقع بود که تصمیم گرفتم آن وبلاگ را به یک وبسایت همگانی بدون جبهه گیری درباره هر شرکتی بنا بگذارم...رفته رفته دوستانی از راه رسیدند و به من در تکمیل این مهم کمک کردند...امروز تنها هدف این سایت بالا بردن سطح درک و اطلاعات مردم از بازاریابی شبکه ای میباشد.امید واریم در کنار هم بتوانیم راه رشد این صنعت را هر چه بیشتر در کشور عزیزمان باز نماییم. با احترام. مدیر سایت

نظرسنجی

نام شرکت شما چیست؟















بیشترین میزان درآمد شما در یک ماه در صنعت بازاریابی شبکه ای حدودا چقدر بوده است؟(صداقت)













2